Hallo meiden. Vannacht een mooi tweede streepje wat al tijdens het doorlopen te zien was. Wel licht. Maar duidelijk zichtbaar. Nu vanmorgen nog een test gedaan en daar is alleen een tuurstreepje op te zien. Bijgevoegd foto van de test van vannacht. Foto is na 5 minuten gemaakt. Een van jullie enig idee hoe die van vanmorgen dan maar een tuurstreepje kan geven?
Misschien omdat je urine vanochtend minder geconcentreerd was, omdat je vannacht ook naar de toilet bent geweest? Ik zie t streepje ook, hoop dat ie mooi op loopt. Hoeveel dpo ben je nu?
Ik ben een avondtester... En... Als je vannacht al hebt getest.. En dus geplast... Is je urine nu vast weinig geconcentreerd
Ik dacht ook minder geconcentreerde urine. Maar vanmorgen was mijn urine veel donkerder als vannacht blegh haat die onzekerheid
De kv testen blijven bij mij ook licht met ochtendurine. Gisterenochtend zo licht als op 10 dpo en gisterenmiddag heel duidelijk. Vanmorgen iets donkerder dan gisteren maar weer lichter dan gisterenmiddag. Ik vind deze testen maar niks. Brengt alleen maar veel spanning en onduidelijkheid. Ik doe zondag nog een cb met hopelijk 2-3 erop. De kv testen haal ik niet meer.
Idd als je vannacht al geplast hebt kan t zijn dat je urine vanochtend minder geconcentreerd was. Ik zie t streepje wel! T blijft een spannende tijd! Wanneer moet je officieel ongesteld worden?
Thans voor de info meiden. Ik doe morgen ochtend nog een test.. Als die wit is ben ik echt definitief klaar met de Kruidvat testen.. Wat kunnen die je tegenwoordig onzeker maken zeg
Hey logan! Ik vindt het eigenlijk niet echt een tweede streepje op je test? 😒Sorry... Natuurlijk hoop ik wel dat je een mooie test gaat krijgen, en idd kruidvat is echt niet meer fijn.
Ik vind ze ook waardeloos, maakt je alleen maar onzeker... En dan vind ik 5,- een hoop geld. Drogen langzaam op.... Bleh!
Ik zweer bij de kruidvat testen, nog nooit vals positief gehad. Je moet niet verwachten dat als je s'nachts licht positief test, deze on de ochtend ineens knal positief is. Waarom zou je überhaupt na een paar uur opnieuw testen? Ik ben er in de loop van de jaren en na 6 zwangerschappen achtergekomen, dat ik het beste resultaat boek als ik in de middag test en niet om de dag, maar om de 2 dagen. Het vergt geduld en ik snap dat het moeilijk is je geduld te bewaren, maar het bespaart je een hoop onzekerheid en test stress. Overigens zie ik op je geplaatste foto een heel vaag in de verte een streep.