Hoi, ik heb vandaag een echo gehad ik zou 6,3 weken zwanger moeten zijn, maar ik wist vorige week al dat het niet goed zat. Dit verhaal zal ik je verder besparen! maar op de echo zag ze 2 vlekjes zitten bij mijn baarmoedermond! ze zei dit heb ik eigenlijk nog nooit gezien! dit was bij het echo centrum. Morgen moet ik naar het ziekenhuis om het e.e.a uit te laten sluiten! maar ik dacht goh misschien herkend iemand dit ben eigenlijk wel benieuwd! het zit dus bij mijn baarmoeder mond. Het lijkt wel van ...hallo we willen eruit! Ik heb verder geen buikpijn of iets.
oeps de foto natuurlijk sorry en het zijn volgens haar geen vruchtzakjes! en mijn baarmoeder zelf is helemaal dicht en schoon en netjes als of ik dus nooit zwanger ben geweest!! dat herhaalde ze een paar keer!
lastig voor een leken oog, misschien cystes?? of andere gezwellen..... ik zou even de gyneacoloog morgen afwachten die snappen de echo iets beter
hmmz.. idd moeilijk voor een leken oog, als het geen vruchtzakjes zouden zijn zou ik misschien ook denken aan cystes. Ben benieuwd wat de gyn daar van gaat zeggen.
ik dacht dat die alleen bij je eierstokken zaten... kan dus ook in je baarmoeder zelf zitten! okey nou ik wacht nog even af! bedankt voor het mee kijken.
Cystes kunnen in heel je lichaam zitten dus zou natuurlijk kunnen hoop dat het allemaal wat meevalt voor je!!
ik mag er toch vanuit gaan dat ze dat toch wel vaker tegen komt! toch? ze zei wel steeds als het al vruchtzakjes zijn er zit niets in en het is een uiterst vreemde plek! maar ja ik denk dan... als je een MK krijgt moet het eruit... dus tja dan ga je toch richting de voordeur of niet?? nou ja ik wacht gewoon morgen af.... ik zal hier schrijven wat er is ontdekt... of misschien nog niet ...
Ik heb even gekeken. Het lijkt wel op een zakje vocht maar hoe en wat weet ik niet. Succes morgen. Nog een keer liefs van deze kant
Misschien wil ze een mola zwangerschap uitsluiten. Dan zie je namelijk ook van die blaasjes in je baarmoeder. Meestal zijn dat er wel veel meer, dus misschien is dat het wel helemaal niet hoor. Je moet anders eens googlen op echo en mola, dan zie je hoe dat er uit ziet. Dat lijkt meestal op een tros druiven. Ik heb zelf een partiele mola gehad...
Ik heb ooit een vroege echo gehad rond 6 weken en dat zag er ook zo uit (alleen dan eentje). Voor mij is er niets vreemds aan te ontdekken. Was het een echoscopiste of een gewone VK? Anders zou ik niet teveel uit gaan van wat zij zegt (sorry). Zij hebben meestal alleen een cursus gedaan om te kunnen bepalen hoe ver je zwanger bent, maar kunnen verder weinig zeggen over je baarmoeder/eierstokken of wat daar zou kunnen zijn. Ik zou het echt even afwachten en niet zelf gaan gissen. Er kunnen een heleboel nare dingen zijn, maar met mijn leken oog zou het zelfs "gewoon" een zwangerschap kunnen zijn... Ben benieuwd morgen!