2 vaten ipv 3 in de navelstreng

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Prulleke, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    vandaag tijdens de 20 weken echo zijn ze erachter gekomen dat de navelstreng uit 2 ipv 3 vaten bestaat. ook lag ons mannetje al achter in groei. onder het gemiddelde.

nou moet ik donderdag opnieuw terug komen voor een echo waar ze het opnieuw gaan opmeten.

de gyn belde mij net thuis op, om te vragen hoe het ging na de uitslag of dat ik erg van streek was. in sept zijn wij ons 4e meisje verloren aan een bloedprop in de placenta. met 20 weken zwangerschap. ik ben nu natuurlijk als de dood dat dat weer gebeurd.

nou vertelde ze dat als donderdag de echo hetzelfde aan geeft als vandaag dat ze volgende stap een vruchtwaterpunctie wordt.
    de niertjes en hartje was goed. daar had ze nog extra naar gekeken.

wie heeft dit ook meegemaakt? en moest je ook een vruchtwaterpunctie? en waarom? wat kan daar uit komen dan?

2. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    wil je veel succes toewensen en dat bij deze zwangerschap alles goed zal komen

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
  4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb het meegemaakt, in de zin van dat mijn navelstreng (toen ik baby was) ook 2 bloedvaten had. Ik woog 2500 gram bij de geboorte, en verder gezond gelukkig.

wil je wel even sterkte wensen! Moet wel een klap voor jullie zijn...

5. Jee wat een verhaal en wat een onzekerheid... Zeker nadat je al een kindje bent verloren, kan me voorstellen dat je het allemaal even helemaal niet meer weet. Helaas kan ik je geen advies geven, alleen maar heel veel sterkte wensen!!!

6. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    verder niemand die het heeft meegemaakt?

in dat topic is iedereen al bevallen. had misschien gehoopt dat er meer meiden zijn die dit nu meemaken

Deel Deze Pagina