Ik heb afgelopen woensdag een wortelkanaal behandeling gehad. Aan een kies waar ze ooit geen goede behandeling gedaan hadden, en daar door de vulling er uit kwam. Nu hebben zij geen rubberdam gebruikt blijkbaar of niet goed. Waar door de helft van mijn gehemelte verbrand is door de chloride spoeling die ze gebruiken. Iemand tips? Gebruik al paracetamol en ibuprofen omdat ik anders niks kan eten en of drinken.
spoelen met sterke kamillethee, dat verdoofd ook een beetje. Normaliter gebruik ik t met kaakontstkeingen oid maar is ook mild desinfecterend zonder dat t heftig bijt ofzo. Mja, vraag 2 is of je dat thuis in je keukenkastje hebt liggen. Allicht nog dentinox wat je kan overwegen of chamodent (wat je bij ukkie tandjes gebruikt) t doet t bij volwassenen een stuk rotter overigens.
Ik zou er inderdaad een professional naar laten kijken. Dus of je huisarts of je tandarts even bellen vandaag!
Bij onze tandarts moet je nu spoelen met mondspoeling met waterstof. Ik durf er dus niet heen omdat weet dat het helemaal gaat branden dan. Ik heb een fotot doorgemaild. Gisteren de noodtandarts gesproken en die gaf aan dat ik beter vandaag dan dit kon doen. Het is wel een kleiner oppervlakte geworden. Maar doet echt extreem pijn. Bij drinken praten etc.
Ik zou in overleg gaan met de eigen tandarts mocht je dit nog niet gedaan hebben. Dat je erg tegen op ziet tegen het spoelen omdat je bang bent dat de extreme pijn dan nog erger is. Weet ook niet wat een tandarts er nog tegen kan doen. Kun je de foto niet naar je eigen tandarts sturen?
Eigen tandarts vond het niet nodig dat ik langs kwam. Had de foto door gestuurd en moest op lidocaïne mondspoeling bij mijn apotheek en de week van de 20ste maar even terug komen. Bij de apotheek werd me verteld dat er geen mondspoeling van bestaat en heb gel gehad het aan te stippen.
Nog steeds het zelfde de aanstip vloeistof werkt super goed. Maar daar is het meeste ook mee gezegd. Baal hier zo van. Ik ben hartpatiënten en moet uitkijken met infecties etc in de mond.
Heb je dat aangegeven bij je tandarts? Misschien kan je de huisarts bellen voor een preventieve ab kuur?
Ja, ik heb van te voren twee tabletten AB in moeten nemen. Ter preventie. Maar toen wisten we niet dat het nu zo zou zijn. Heb dit in mijn email wel nog extra aan gegeven. Hoop dat het snel geneest.
Nope beiden niet. En eigenlijk best wel teleurgesteld daar door. Is toch +-400 euro voor een wortelkanaalbehandeling waar bij wat mis gegaan is waar door nu al bijna een week verschikkelijke pijn heb.
Wat een tandarts! Een excuus is op zijn plaats neem ik aan? Mensen kunnen Een fout maken maar een beetje interesse is wel netjes.
Dit dus, dat het mis kan gaan kan bij iedereen gebeuren maar toon op zijn minst interesse. Ik zou me er echt rot over voelen als ik dit zou hebben veroorzaakt.