2 verschillende oorbellen: hip? Waar koop ik dat?

Discussie in 'De lounge' gestart door bunchy, 6 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Novi

Novi Niet meer actief

Wat is het vooroordeel dan? Dat ik dit niet bij volwassenen heb gezien? Bij hip denk ik aan tieners. Volwassen vrouwen met een goede smaak vind ik stijlvol.

Sado vindt dit leuk.
  2. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Als ik je moet uitleggen dat je post vol aannames en vooroordelen staat dan laat maar. Ik vind dat je als moeder die op zwangerschapspagina zit ook best hip mag zijn. Ieder zijn eigen stijl lijkt mij hè. :|

Novi vindt dit leuk.
  3. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Huh? Ik ben bijna 50 en ik draag in 1 oor twee verschillende oorbellen en in de andere maar 1 oorbel.... Heel veel van mijn vriendinnen (tussen de 40 en 50) hebben twee verschillende oorbellen in hoor...

Malbec vindt dit leuk.
  4. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    maar goed, antwoord op je vraag: je kunt in veel winkels enkele oorbellen kopen of juist een heel kaartje met allemaal verschillende oorbellen (stuk of vijf verschillende ofzo). Kijk eens bij My Jewellery!

5. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    WAT DOE JIJ HIER :o:

Ik denk dat @Novi een heel verkeerd beeld erbij heeft.

poema vindt dit leuk.
  6. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Dat denk ik ook. Als je het opvat zoals ze denk ik bedoeld is echt inderdaad iets voor tieners. Maar je hebt ook hele simpele/stijlvolle verschillende oorbellen.

Malbec vindt dit leuk.
  7. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ja precies. Als je dit stijltje bijvoorbeeld hebt, en dan in het andere oor ook andere, vind ik dat totaal niet iets voor tieners.

Bijgevoegde bestanden:

8. Shay25

Shay25 Fanatiek lid

16 okt 2018
    2.812
    2.501
    113
    Vrouw
    Ik draag altijd 2 verschillende sokken... ben ik dan ook niet meer hip? (of gewoon lui met 42)

poema en Malbec vinden dit leuk.
  9. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.275
    25.746
    113
    Ik denk dat mensen die overal maar leeftijden aan verbinden vooral zichzelf beperken. Stijlvol en hip kan natuurlijk ook best samen gaan. Het is simpelweg wat kortzichtig om dat in aparte hokjes te paatsen.

En als ik iets heb geleerd in al mijn jaren op deze aarde, is dat als je iets draagt waar je je comfortabel bij voelt dan draag je dat ook uit en past het onmiddellijk ook bij je leeftijd (enige uitzondering daarbij zijn misschien de dames uit ‘hotter than my daughter :roflmao:, maar dat is misschien vooral een smaak kwestie).

Persoonlijk ben ik (nog) niet klaar voor de enkele pareltjes in mijn oren en bijpassende parelketting. En laat ik de geraniums nog even voor wat ze zijn. Ik vind mezelf zelfs een stijlvol hippe 45’er :roflmao::D

poema, Zuul en Malbec vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina