Hoi meiden. Zouden jullie willen meekijken naar mn tempkaart? Dag 19 eisprong dacht ik, had ook eggslijm. Maar na mn sprong is mn temp al 3X gezakt? Vandaag 7dpo net zo laag als voor de eisprong? Zo'n tempkaart heb ik niet eerder gehad? Is mn ei dan nog niet gesprongen? Graag hulp alvast bedankt xx k
Op basis van dit kaartje kan ik inderdaad niet met zekerheid zeggen of je eitje op cd 19 is geweest. Vervelend meis dat onduidelijke gedoe....
Ja ik snap er ook niks van ECHT RAAR! Nog nooit dit gehad? en afgelopen 7 maanden toch echt mn ei tussen cd 17 & 20 Heb wel de klachtjes die ik normaal heb na mn ei zoals zere Boobs!
Ik voeg er nog even aantoe: Heb net waterig/eggcervix gespot dus mischien dat mn eitje gewoon nog niet gesprongen is denk ik dan zelf? Voor de zekerheid maar manlief extra verrassen straks haha..
Erg vreemd idd. Vandaag ook wat bloed verloren, vind het nog al vroeg voor mijn menstruatie? Geen endometriose klachten te bekennen die ik wel maandelijks heb? Snap niks van deze ronde pff