2 verschillende temps

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door c85, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. c85

c85 Lid

25 mrt 2009
    90
    0
    0
    hallo,

Normaal gesproken temp ik rond 7.00 uur 's morgens, nu heb ik een kwartier eerder getempt, toen was het 36,8 en een kwartier later zonder dat ik opgestaan was en de tijd dat ik het ook altijd doe was het 37,1. Moet ik die van 37,1 maar aanhouden, omdat ik altijd rond 7.00 uur temp? wat denken jullie?

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ik zou de 36.8 aanhouden.
    dat is de temp toen je wakker was.
    en een kwatiertje maakt echt geen verschil in je temp.

ook al ben je niet uit bed geweest je hebt wel bewogen en bent wakker om 7 uur daardoor gaat je temp al omhoog.

3. misa

misa Niet meer actief

Ik zou ook die eerste temp aanhouden. Bij mij verschilt het ook wel eens. Zelfs een keer een uur, maar meestal niet meer dan een half uur. Ik temp ook meestal om 7:00 uur, maar soms moet ik er eerder uit. Tja, dat is dan maar zo!

4. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    Ik zit met het zelfde probleem. Ik word op de gekste tijden wakker en kan soms va 04.00 al niet meer slapen (ben echt bekaf soms).
    Ik temp tegenwoordig om 05.30 (was eerder 07.00 maar dat red ik niet meer sinds ik temp) dus dat is al vroeg maar ik word steeds eerder wakker.

Ik houd zelf toch maar 05.30 aan, wakker of niet, want 04.00 is toch geen tijd om te tempen, volgens mij kan dat ook geen goed beeld geven, wat denk jij??

Deel Deze Pagina