Dames.. Wat betekent deze test? Ik ben in de war..het streepje zit ne te ver naar rechts en krom. Maar k zie een stukje naar links een heel licht streepje.
Ik ook. Er staat een streep op de plek waar het hoort maar ook ernaast nog een die dr niet hoort. Even opnieuw testen!
Deze test lijkt een productiefout. Het kan zijn dat je wel zwanger bent, maar doordat hij er niet helemaal uitziet zoals het hoort zou ik er niet op vertrouwen. Gewoon nog een testje doen!
Bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb meerdere testen gedaan. Bij een paar is er een heel licht streepje te zien bij anderen helemaal niks. Ik heb de dokter net gebeld voor een bloedtest, maar ze wil dat ik daarmee wacht tot volgende week.
Deze test is ongeldig. Met welke merken je mee getest en heb je een foto? Anders de predictor early doen, deze geeft gelijk duidelijk aan of je zwanger bent of niet. Als die bij andere testen wel een licht streepje zouden geven zou het bij deze test wel duidelijker moeten zikn
Ik zou als ik jou was het gewoon bij 1 test houden ( zelfde merk en ochtend testen) daar aan kan je goed zien of ze oplopen. Op welke dag van je cyclus zit je?? Ben je al overtijd of nog te vroeg. Ik hoop dat de streepjes mooi oplopen
Ik heb altijd die van de kruidvat, ik heb die van de action ook al gehad. K moest eigenlijk de 14e ongesteld worden. Het kwam de 11e. Maar ik kan het niet eens menstruatie noemen. Veeel minder als normaal, het waren meer druppels bloed en ook maar 2 keer per dag. De 13e is het alweer gestopt.
Heb je ook een foto van een verse test?? Deze is zo enorm opgedroogd dat hij niet meer afgelezen mag worden. Ik zou even opnieuw met de kv testen en dan binnen de afleestijd aflezen en een foto maken Ps als het de 11e een innesteling zou zijn dan had je nu al zowat knal posi moeten testen . Hoelang ben je vd pil oid af?? Hoelang waren al je pilloze cycli hiervoor?
Ik heb nooit de pil gebruikt. Mijn cyclus is altijd hetzelfde. Ik heb vanmorgen getest was helemaal niks. Ik snap het niet meer. Ik ga er van uit dat het negatief is maar waarom komt er soms wel een licht streepje