2 verschillende tests een pennenstreepje. Toeval?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door SD6, 3 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Hoi Dames,

Mijn vriend en ik zijn nu anderhalf jaar bezig met zwanger worden maar het lijkt steeds niet te mogen lukken. Nu ben ik bijna een week over tijd en deed ongeveer 3 dagen geleden een test van kruidvat, dit was zo'n plus test van 2 voor 10. Negatief. Eergisteren deed ik de tweede, en daarop verscheen een pennenstreepje maar wel duidelijk te zien. Nu vanavond een test gedaan van etos eigen merk en ook deze geeft een pennenstreepje... ze zijn beide niet even breed als de controle streep maar wel duidelijk aanwezig. Heeft iemand hier ervaring mee? Het kan toch geen toeval zijn dat 2 totaal verschillende tests toevallig allebei een vals streepje geven? Of wel?

Groetjes!

2. Skip

Skip Actief lid

13 dec 2012
    238
    0
    0
    Kapster
    Hoofddorp
    Heb je een foto ?en binnen de tijd afgelezen ?

3. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Heb helaas geen foto maar zal morgen met daglicht even kijken of ik hem er goed op krijg, beide waren wel binnen de afleestijd.... het is met recht een pennenstreepje...

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pennestreepje is negatief helaas....

5. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Dat was dus ook waar ik als eerst aan dacht, maar het is zo toevallig bij 2 verschillende tests... overmorgen nog maar eens testen en deze 2 op de foto proberen te krijgen

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Die kruistesten drogen bijna altijd zo op helaas...
    Je kan beter een kruidvat test cassette kopen....daar zitten er 2 van in een doosje.

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Mee eens;)

Deel Deze Pagina