eerste keer vroeg en nu laat?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mamavanbo, Dec 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hey meiden

probeer mezelf een beetje te troosten.
    bij de vorige twee zwangerschappen teste ik een dag of 2 voor NOD heel licht en op NOD ook heel licht positief.

nu schreeuwt heel mijn lichaam dat ik zwanger ben en toch zeggen de testen (kv 2, 5eu) van niet.
    en de ovutest die ik een paar dagen geleden deed 's avonds was mega dik positief. deed hem uit nieuwsgierigheid.

zijn er nog die bij de eerste zwangerschap vroeg positief teste en bij een volgende zwangerschap laat? of andersom.

liefs

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja dat kan..soms maat je lichaam meer hcg aan dan bij een vorige zwangerschap..ik zou nog 2 dagen wachten en dan nog een testje doen

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik testte bij mijn eerste 5 dagen voor nod duidelijk positief. Deze keer echter pas een week overtijd positief. Ik "wist" wel zeker dat ik zwanger was op de een of andere manier en heb geduldig gewacht tot de test hetzelfde aangaf. Hopelijk heb jij ook snel een positieve test in handen.

4. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,483
    94
    48
    Toevallig testen vorige maand een vriendin van mij 3 dagen overtijd pas positief, ik zou nog heel even afwachten.

succes, duim voor je.

Share This Page