Inmiddels nog een paar testen van kv 2v5 verder en een bloedtest in het ziekenhuis en allemaal negatief. Ik zal me erbij neerleggen dat ik dus blijkbaar echt niet zwanger ben... Word ook niet ongesteld en de ass van de huisarts laat me ook niet uitpraten dus daar kan ik ook niet terecht. Baal als een stekker zeg...kan wel janken Nou ja volgende ronde maar weer als ik weet wanneer die is..
Net de vk weer gebeld en moet een afspraak maken bij de huisarts. Dus kan weer wachten.. Ben nu echt een beetje down hoor.. Getsie zeg
He, wat balen! Blijkbaar is er dan toch in een heel vroeg stadium iets mis gegaan... Hoop dat je snel ongesteld wordt en verder kunt met een volgende ronde. Hopelijk dan met meer geluk. Sterkte!
Vanmorgen toch nog even bij de ha geweest en die zei ook gezien de uitslag van het bloed onderzoek dat ik een spontane abortus had gehad. Klopt ook want zaterdag had ik al de hele tijd krampen alsof ik ongi moest worden maar er kwam niks. Zaterdag avond was ik bij mn ouders en werd steeds heftiger dus ben toch maar eens naar de wc gegaan en ja hoor daar kwam alles.. Helaas is deze zw schap niet goed gegaan maar we gaan gewoon weer voor de volgende ronde. Ben de hele zondag down geweest maar nu gaan we er gewoon weer met volle moed tegenaan en neem ik rustig plaats op het wachtbankje van juni. De ha zei dat ik gewoon vanaf zaterdag kon rekenen qua cyclus dus we gaan ervoor.. Duimen jullie mee??
houd er rekening mee dat je cyclus toch net ff iets anders kan zijn..... kreeg hier een heel vroeg ei na mn vmk..... denk zeg t even... duim voor jullie..!!!