Na de test alleen gelijk aan mijn zusje verteld. Wij gaan het op mijn verjaardag 1 nov bekend maken ben dan 10 weken. Vrijdag hebben we de eerste echo met 6.5 weken. Maar hoe hou je het geheim? Mijn vader begon vandaag al sjee wat ben je aangekomen ehhh jaaa wat last van me darmen pffff hou zo niet van liegen Ons dochtertje weet het ook nog niet want ja dan weet iedereen het haha. Maar die zei mama je moet afvallen je hebt een dikke buik. En vervolgens sta ik iedere ochtend te kokhalzen en mijn lieve dochtertje maakt zich dan zorgen. Volgende week een brunch met familie pfff dat wordt maar een wijde blouse aandoen ofzo. Heb ook het idee of het nu veel sneller groeit dan bij de eerste.
Hier dus ook hetzelfde groeide zo hard ineens dat stil houden niet lukte dus heb het wel verteld zodat je het leuke nieuws kunt vertellen en niet dat het ontdekt wordt en je zelf de kans niet meer krijgt om het te vertellen... ☺️
Wat lastig, bij een tweede groeit het volgens mij wel sneller tenminste dat heb ik gelezen hier. Heb er zelf geen ervaring mee. Wat je kunt doen is inderdaad beetje wijde kleding aantrekken, maar dat gaat misschien ook opvallen als je dat nooit draagt. Als jullie het echt nog niet willen vertellen zou ik het houden op darm problemen.
Ai. Dat wordt zo moeilijk als je dochtertje zich druk maakt en er al wat te zien is. Ik heb het zelf meteen verteld tegen familie en verborgen gehouden voor collegas en vrienden. Dit lukte goed want ik heb nu pas echt een buik. De klachten vielen hun ook niet op. Ik zou inderdaad doen wat Robano hierboven zegt.
Ik vraag mij precies hetzelfde af. Dit is mijn derde kindje en heb nu al een buikje, maar komt omdat ik ontzettend last van mijn darmen heb. Gisteren op familie bezoek en toen vroeg mijn moeder of ik een wijntje wou, nee dankjewel! Kreeg meteen twee keer de vraag of ik ziek was. 😂 Als wijnfan valt het wel op. En draag nu alleen maar wijde truien , ga het er de komende tijd even op gooien dat af wil vallen en daardoor geen alcohol meer drink. Maar als het té opvallend wordt, gaan we het wel eerder vertellen. Zou inderdaad zonde zijn als iedereen het raad.