pakket Mamalicious xl

Discussie in 'Positiekleding' gestart door woezeltje1, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
  2. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Hey!

Ik ben zeer geïnteresseerd in de kleding maar vroeg me af of je misschien wil ruilen voor het volgende:

Ik bied een mooie ruil aan, handgenmaakte unieke sieraden, Je kunt kiezen uit mijn collectie 'heart jewels' voorbeelden te zien op http://www.levenscoaching.com/pagina31.html de heart jewels zijn met veel liefde gemaakt en hebben door het gebruik van halfedelstenen en kleur allemaal een eigen betekenis!

Je ook kunt zelf met een eigen ontwerk iedee via de mail/telefoon (of gezellig langskomen) aangeven wat voor sieraden je wilt hebben, dan zal ik ze speciaal voor je maken.

Je mag uiteraard zelf een bedrag noemen wat je voor de kleding wilt hebben hieronder zal ik beschrijven wat de sieraden ongeveer kosten normaal:

Lange ketting tussen de 30 en 50 euro
    Hals ketting tussen de 12 en 25 euro
    Armbanden tussen de 6 en 15 euro
    Tashangers 15 euro
    Ringen 2,50 euro
    Oorbellen tussen de 3 en 9 euro

In de sieraden kan glas, hout, kunstof, echte bloemen, fimo, schelp, halfedelsteen, tibetaans zilver en zilver verwerkt worden. Ik heb erg veel materialen om mooie dingen te maken!

Mocht je het heel leuk vinden dan mag je ook zelf je sieraden komen maken, dan kun je een leuke workshop krijgen met tips en trucs!

Dus heb je positie kleding over, of ken je iemand die dat heeft?
    Ik ruil graag met je!

Liefs,
    Susanne

Deel Deze Pagina