Ik heb 8 pakken Pampers New Baby over, deze mogen weg voor 50 incl verzenden. Dit is ongeveer 2+1 gratis. Heb ik er ook voor betaald dus ik maak er geen winst op Zijn pakken van 45 stuks. Zijn ook op te halen, ongeveer 15 KM ten zuiden van Utrecht.
Als het de nieuwe pakken zijn kan je ze gewoon ruilen. Ik had ook een aantal over en geruild bij etos en kruidat. Durfde ook niet in 1x haha
Onze kruidvat doet dat niet, etos hebben we hier niet. Daarbij heb ik nu een dikke buik en geen zin om te zeulen. Wie ze wil mag ze kopen want volgens mij is het best een leuk prijsje Ik heb teveel ingekocht voor een goede prijs en een ander mag er nu van meegenieten
Ik heb ondertussen nog 4 pak maat 2 45 stuks en 2 pak maat 3 38 stuks. 6 euro pp en bij afname van alles delen we de verzendkosten!
Bij kruidvat geregeld new baby voor de helft van het geld (met voordeelpas), dus zo goedkoop is dit niet eens (tenzij je geen voordeelpas hebt). Je moet nog bevallen schrijf je: verkijk je er niet op hoe lang sommige baby's in maat 2 zitten. Misschien heb je ze wel allemaal nodig.
Bedankt voor alle adviezen, ik heb echter geen advies nodig Ik wil gewoon graag verkopen En verkocht voor de vraagprijs. Ik heb even gekeken, wie wil, 4x maat 2 en 2x maat 3 nog in de aanbieding!