Geen temperatuurstijging na eisprong?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door zonnestraal83, 23 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Ik heb nu twee keer een cyclus mijn temperatuur gemeten, maar ik heb geen enkele keer een temperatuurstijging gemeten. De temp is vrij constant en schommelt de hele cyclus tussen 36,4 en 36,6.
    Deze maand heb ik ook ovulatietesten gebruikt en die gaven wel een positieve test op dag 11,12 en 13. De laatste dag voelde ik ook de pijn die ik altijd voel bij mijn eisprong.
    Zou ik nu geen eisprong hebben of kan het dat mijn temp gelijk blijft, ook na de eisprong?

2. naadje11

naadje11 Actief lid

18 feb 2014
    269
    1
    0
    NULL
    Zoetermeer
    Ben ook erg benieuwd heb precies hetzelfde

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik heb op internet gelezen dat het bij klein % van de vrouwen niet merkbaar/meetbaar is.

Ik zelf ook nog geen tempstijging... Dus ben inderdaad benieuwd of internet klopt?

Al vanaf januari aan het tempen

4. naadje11

naadje11 Actief lid

18 feb 2014
    269
    1
    0
    NULL
    Zoetermeer
    Ik heb zelf 1 dag gigantisch veel pijn gehad een paar uur lang wat daarna ineens af nam
    De een zegt dat het aan het groeien is en zo lees je dat dat je eisprong kan zijn ook heb ik ovulatie testen gebruikt en toch positieve gehad alleen toen niet meer geklust en nu ook niet omdat ik flink verkouden ben

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

@naadje11:

Ik heb even jouw tempkaartje gezien in ander topic, maar jij hebt wel wisselende temperaturen.

Ik heb dat dus echt niet altijd tussen 36,3 en 36,5 1 keer 36,8 en 36,9 maar toen was ik echt beroerd (gevoel van vrachtwagen over je heen zeg maar). overigs heb ik ook nooit verhoging of koorts. ook niet bij infecties. blindedarmontsteking gehad en zelfs toen niet hoog???

6. naadje11

naadje11 Actief lid

18 feb 2014
    269
    1
    0
    NULL
    Zoetermeer
    Klopt mijn temperatuur schommelt heel erg heb nu 2 dagen niet getempt omdat ik mij echt beroerd voel meer snotteren, niezen en hoesten dan ben ik blij als ik mijn ogen nog mag dicht houden en mijn zoontje is ook niet lekker waardoor il snachts ook in de weer ben

7. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Ik ga er maar vanuit dat ik mijn eisprong gehad heb, vanwege de testen en de duidelijke ovulatiepijn. Voor mijn laatste zwangerschap had ik wel altijd een duidelijke temperatuurstijging, dus heel raar dat het ineens zo anders is nu.

Deel Deze Pagina