6 weken en 2 dagen geleden geopereerd aan bbz ( eileider besparend) , binnen twee weken weer ongesteld en mocht door naar een nieuwe ronde Maandag 26 oktober pregnyl 5000 gezet. Woensdag 28 oktober eisprong vrijdag 30 oktober terugplaating gehad van 2 daagse cryo's. Beide 4 cellig en A kwaliteit. Diezelfde middag moest ik nogmaals 5000 pregnyl zetten. Vanaf 8 dpo gaan testen of pregnyl eruit was. Dat was er nog niet uit maar testje vrijdag 9 en zaterdag 10 dpo donkerder. Zondag bruin verlies en testje lichter dan de dag ervoor. Zondag nog een keer s'avonds getest iets donkerder dan de ochtend maar wel lichter dan die van zaterdag. Maandagochtend weer een testje en die was weer lichter dan die van zondagavond en van zaterdag. Maandag ook weer bruin en ook iets roze. Dus ik dacht op game over. Gisteren niet getest en ik hoopte dat bloedverlies zou komen ivm nieuwe ronde plannen. Vanochtend 14 dpo en tevens testdag bruin tot zwart verlies, ik had al in de ochtend geplast en ik dacht doe zo een testje als ik weer moet plassen. Nou dat was praktisch transparant van kleur maar toch maar die laatste test in huis gedaan. Maar wat ik totaal niet verwachte is dit. zo donker heb ik hem afgelopen dagen niet gehad. Maar ik zit nu wel een beetje in angst ivm bruinverlies. Iemand ervaring met bruinverlies voor nod? Overigens heb ik het niet in mn inlegkruisje het is van binnenin.
heb je misschien een foto van alle testen onder elkaar? Dan kunnen we even meekijken naar de testen. Wel retespannend dit natuurlijk
Hoi, Het is een mooie duidelijke test. Het bloedverlies kan ook op de innesteling duiden. Het kan heel goed zijn dat de embryo dicht bij een bloedvat zit. Innestelingbloeding kan zelfs op een lichte menstruatie lijken. Ik zou desnoods nog 2 dagen wachten en kijken wat het bloedverlies doet. Wordt dat minder dan nog een keer testen. En als je het niet vertrouwd dan kan je altijd je gynaecoloog bellen of je misschien de hcg kan laten prikken. Dan heb je iets meer zekerheid en je gynaecoloog ook over het beginnen van een cyclus. Succes.
Had de andere testen maandag allemaal al weggegooid. Maar die waren tegenover deze Veel en veel lichter. Ik heb geen rood verlies maar echt bruin. Het is ook niet veel maar toch.
nou ja als je niet getest had afgelopen dagen en dit je testdag was van het ziekenhuis en dit dus je enige test was geweest wat had je dan gedacht ik denk wel dat je zwanger bent. Je kunt morgen weer testen of als je het volhoudt over 2 dagen om te kijken of die nog verder oploopt. Maar voor NOD is dit natuurlijk wel een hele mooie duidelijke streep.
Mag je geen vroegecho doen? Zodat je op je op je gemak kan zijn ik heb op 4-5-6-7 weken echos gekregen na mijn bbz Succes meid
De test knalt echt goed. Ik kan met mn telefoon geen scherpe foto's maken. Glad daarvan is stuk. Zal straks even een foto maken met mn mans telefoon. Het test streepje heeft aan de rechterkant van de streep een hele sterke lijn en de rest van de streep ik gewoon mooi egaal donker. We wachten het gewoon af. Al vind ik het echt heel spannend.
Ziet er goed uit hoor! Vind hem zelfs erg donker Misschien zijn ze allebei wel blijven zitten! Ik zou ook even je dokter bellen inderdaad. Dat geeft wat verlichting van je zenuwen denk ik. Al denk ik echt dat ze nergens voor nodig zijn. Zolang het bruinverlies is, is er echt geen reden tot paniek