ok..ik heb net ook ff op internet gekeken, en daar heb je testen die je ook 3 dagen voor je NOD kan gebruiken..dat is nu een aanbieding: 9 testen voor 9.99.. http://www.zwangerschapstest.nu/3-halen ... 47190c1db0 dit is de link..kweenie of deze goed zijn
Ik heb getest met de kruidvat 2 voor 5... mede door de prijs, en door de positieve reacties op het forum. Ik heb ze mijn zus ook aangeraden. Die kocht steeds die duren testen...
ik vind het nog ff eng om die banner te plaatsen... of klinkt dat vreemd..... wil de test die we zaterdag gaan doen afwachten....
@all....vanaf wanneer kun je positief testen met deze testen? ik heb vanmorgen getest (4 dagen voor NOD) maar helaas negatief....ben ik nou niet zwanger ?
lina het kan zijn dat je gwoon nog niet genoeg hcg aan maakt.dat verschild per vrouw! zolang je nog niet ongi bent is er nog hoop.
ik heb de spanning niet deze maand.zit nu te wachten op een telefoontje voor een neiuwe baan. bellen me vanmiddag terug.
bij ons lagen ze er wel gewoon tussen, maar niet echt duidelijk aangegeven met prijs ofzo, dus je moet gewoon ff goed zoeken.. Maar idd zijn ze volgens mij wel geliefd... haha!