he jakkes, morgen proberen kleine te draaien..........

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moppie, 23 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0
    ik zie er vreselijk tegen op, maar heb net te horen gekregen dat de kleine met hoodfje en voetjes boven ligt ipv met billetjes en voetjes......
    Stuit dus..... :(

    Ik had van de week te horen gekregen met controle dat het al een beetje ingedaald zou zijn , maar dat is dus gelukkig nog nauwelijks het geval.
    Ze dachten eigenlijk ook dat het goed zou liggen maar hebben zich vergist in hoofd en billen.
    Morgen om 11.00 gaan we naar het ziekenhuis en hopelijk laat de kleine zich draaien. Zie op tegen de pijn, ik heb namenlijk een enorm gevoelige buik. Ik krijg wel spierverslappers en pijnbestrijding morgen dus hopelijk valt het mee, en kan ik me toch een beetje onspannen ........

    Hebben mensen ervaringen ivm draaiing????
     
  2. Niet meer actief

    nou meid heel veel succes en hopelijk gaat het lukken
     
  3. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Heel veel succes Moppie, ik hoop dat het gaat lukken!
     
  4. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    oh dat klinkt vervelend inderdaad. Ik hoop dat het niet al te veel pijn doet en dat het lukt natuurlijk!
    Veel succes.
    Groetjes Senseemillia
     
  5. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    succes!!!!
    ik hoop dat ze de kleine kunnen draaien!!
     
  6. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    nou meid heel veel sterkte.
    groetjes jacky
     
  7. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Jeetje meid, vervelend... Heb er helaas geen ervaring mee, maar ik wil je heel veel succes wensen.
     
  8. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    hai veel succes morgen hoop niet dat het pijn doet.

    Het is altijd eng he die dingen wat vrouwen wel niet moeten doorstaan.

    Maar dat is de natuur!!

    Ik wens je heel veel succes morgen groeten

    loesmari
     
  9. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    heb er geen ervaring mee, maar toch veel succes
     
  10. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Wat vervelend voor je zeg!!
    Ik hoop dat het allemaal goed gaat en wens je enorm veel sterkte!!
     
  11. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Heel veel sterkte!
     
  12. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    hebben ze bij mij ook geprobeert en bij mij deed het pijn omdat het niet lukte, maar wanneer het kindje wel door wil draaien doet het geen pijn.

    ik heb wel heel bewust de weeenremmers gewijgerd i.v.m. de bijwerkingen, die zijn niet prettig!!(alleen voor de mama hoor)

    heel veel succes, en ik hoop dat het bij jou wel lukt!!
     
  13. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Heel veel succes! ben benieuwd of het is gelukt!
     
  14. myra

    myra Lid

    23 mrt 2006
    52
    0
    0
    gelderland
    veel succes hoop voor je dat het lukt. :)
     
  15. Niet meer actief

    heel veel succes vandaag meid
     
  16. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Heel veel sterkte en ik hoop dat het is gelukt.
    groetjes jacoba
     
  17. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0
    tHANKS ALLEMAAL MEIDEN!!!!
    Nou helaas is het niet gelukt. De kleine had wel voldoende ruimte en de verloskundige had er ook alle vertrouwen in,maar ik kon het dus niet aan.
    Mijn buik is al 9 weken enorm pijnlijk en gevoelig en dat heeft ervoor gezorgt dat ze niet kon doen wat ze moest doen.
    Ze heeft eigenlijk alleen maar het kontje omhoog kunnen liften en dat was al een hel. niet normaal wat een pijn gaf dat. Na 3 pogingen is ze gestopt.
    Moet nu 3 april naar de gynacoloog en gaan daar bespreken of we een keizersnee of vaginale bevalling gaan doen.
    Weg droom om thuis te bevallen. FF een domper hoor.....
     
  18. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    tjee dat is een domper,maar is het niet zo dat hij/zij alsnog kan draaien of kan dat niet meer,nou in ieder geval veel sterkte wat het ook gaat worden,nog een paar weekjes ben je alles vergeten,en kan je heerlijk genieten.
    groetjes jacky
     
  19. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Oh wat vervelend zeg!!
    Jammer dat het niet gelukt is. Erg voor je dat het zo'n pijn deed. Ik hoop dat je nog even kan genieten van je zwangerschap.
    Heel veel sterkte en geluk!!
     
  20. Suusje03

    Suusje03 Actief lid

    11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Hoi Moppie,

    Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten. Mijn dochter lag in een half onvolkomen stuitligging, met een beentje naast het hoofd en een beneden. Ik zat heel strak in m'n vel en daardoor ging het draaien dus niet. (het deed geen pijn trouwens) De gynaecoloog heeft het 3 keer geprobeerd en 3 keer floepte ze gewoon weer terug in de voor m''n dochter de lekkerste houding. Toen wilde ze me naar het Slotervaart ziekenhuis sturen om nog een poging te wagen maar ik heb dat afgeblazen. Ik dacht dat het gewoon zo moest wezen, en dat m'n meisje zo gewoon het lekkerst lag. Het heeft gewoon zo moeten wezen dacht ik. We hebben een keizersnee gepland want gewoon bevallen zag ik niet zitten omdat wanneer het kontje als eerst geboren wordt de kans bestaat dat de kleine schrikt van de kou dat ze al gaan ademen als het hoofdje nog in de buik zit.
    De keizersnee is mij echt heel goed bevallen, tuurlijk heb je wel pijn gehad maar ik vond het meevallen. Achteraf is het een goed besluit geweest want na de geboorte bleek de navelstreng te zijn begonnen in m'n vliezen en had ik gewoon gaan bevallen en m'n vliezen waren gebroken dan had m'n kindje gewoon doodgebloed. Het is iets heeeeel zeldzaams, maar ik had het. Dus ik ben blij geweest met het feit dat m'n dochter in een stuit lag. Het heeft gewoon zo moeten zijn.
    Ik wens je veel succes met je beslissing Moppie.

    Groetjes Suus
     

Deel Deze Pagina