'Iets' om in de box te hangen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lucia, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hallo allemaal,

Nu Alyna (bijna) zelf gaat zitten (en zichzelf tot staan optrekt als ze eenmaal zit) , lijkt het mij een leuk idee om iets in de box te hangen waar ze lekker op kan slaan enzo. :)

Weten jullie iets?Heb al in de winkel gekeken maar vind niet wat ik zoek, terwijl ik toch zeker weet dat het bestaat.:(

Ter verduidelijking: ik zoek dus geen mobiel, maar iets om aan de spijlen vast te maken.

Alvast bedankt! :D

2. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

je hebt wel van die stoffen spiralen die je in de box kan hangen met knuffeltjes eraan.. heb er zo een bij de hema gekocht..

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Een activity center is leuk!

4. GhitaThakoerdin

wat is dat dan?

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    dice heeft een 4kant ding aan de ene kant een spiegel en de andere kant wat speeltjes zoals knisper balletjes en wat voel dingetjes

hij heeft ook zo'n spiraal in de box en een ding van sesamstraat als je met je handen of voeten er tegen aan komt gaat ie sesamstraat liedje spelen

6. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
  7. Linda86

Linda86 VIP lid

8. GhitaThakoerdin

oh dat bedoelen jullie, die heeft esmee ook.. zo'n activity center kleed.. wist niet dat ze dat zo noemden :p

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heey wat fijn, zo snel reacties! :D

@Linda86; ik kan niet zien welke je bedoelt helaas, krijg een melding dat ie niet op voorraad is...

Heb even gezocht op Activity center en heb gevonden wat ik ongeveer zocht, van Fisher Price! :D

Bedoel je die toevallig? :)

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Ja precies, die bedoelde ik ook! Wij hebben die dus voor Milan en hij vindt het echt helemaal geweldig! :)

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Aaah fijn, dan ga ik eens in de Bart Smit kijken binnenkort. :D

Deel Deze Pagina