2 vraagjes 1 over extra vitamines en 1 over slips

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door c99, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Powergirlie

Powergirlie Actief lid

26 jan 2006
    104
    0
    0
    Ik slik zwangerschaps viatmines van Kruitvat en visolie capsules voor de hersenen van ons ukkie.

Die zwangerschaps slips lijken me juist heel vervelend.
    Ik moet er niet aan denken iets over mijn buik.
    Draag dan ook gewoon eigen slips
    (en ook nog steeds en ook geen zwangerschaps broeken omdat die zo'n band op je buik hebben.
    Gewoon een heup broek een maatje gorter. Die zit onder de buik.)

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik slik op dit moment geen vitamines en over die zwangerschaps onderbroeken: ik vind ze echt heerlijk. ze kosten een vermogen, maar ik vind ze erg lekker zitten.

gr tascha

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik slik Gravitamon en extra vitamine B omdat ik maar doodmoe blijf.

Die mega slip heb ik ook, zit gewoon veel lekkerder vind ik.
    Mijn 'buik' begint ook gelijk boven mijn schaambot en ik kan het noet goed verdragen als daar dan een strak randje overheen zit.

4. jessicad

jessicad Actief lid

2 nov 2006
    344
    0
    0
    Ik slik gravitamon en draag geen zwangerschapsslips. Mijn gewone slips zitten prima, mijn strings zitten nu wat minder, maar heb ik ook heel lang aangehad. Maar strakke slips vind ik niet meer lekker zitten, alleen van die lompe die ik had voor als ik ongesteld ben in bed, van die oma onderbroeken, die zitten nu prima (gewoon van die katoene dingen). Maar ja of die nou sexier zijn?

5. c99

c99 Lid

4 jan 2006
    30
    0
    0
    bedankt voor de reacties.

ik denk dat ik dan ook maar voor de zekerheid extra vitamines ga slikken.

en toch maar eens eerst 1 zo'n zwangerschapsslip ga proberen.

6. Niet meer actief

het kan nooit kwaad om extra te slikken!

7. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    Ik gebruik sypradun en foliumzuur iom gyno.

Succes verder.

Tineke

8. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom

Mag aannemen dat je supradyn bedoelt? ;)
    Die beter niet gebruiken tijdens de zwangerschap want er zit teveel vit A in die schadelijk is voor je kindje. Beter een multivitamine speciaal voor zwangeren vrouwen, of idd alleen foliumzuurtabletten.

9. sim

sim Niet meer actief

ik slik gravitamon (en nu dan staaltabletten op recept) en qua slips heb ik een paar van die naadloze hipsters (met pijpjes) gehaald bij action (goedkoop, voelt haast alsof je ze niet aan heb en je kunt ze over de buik dragen als je een wat grotere maat koopt)
    en heb er een paar gewone van de hema.

10. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik gebruik prena fem van Orthica itt alle andere genoemde vitamines is dit een organische multi vitamine supplement, en dus beter op te nemen voor het lichaam.

Qua slips heb ik nog niets ander hoeven kopen.

11. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    Hai Judith,

Ik bedoelde dat inderdaad. Enne gynocoloog heeft er niks over gezegd.
    Dat er teveel vitamine A in zou zitten. Toch nog even na vragen.
    Bij vitamines speciaal voor zwangere vrouwen moet je dan ook foliumzuur slikken?

Tineke

12. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Vitaminen slik ik wel maar ik draag nog steeds mijn gewone strings.

13. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Nee, zit al voldoende foliumzuur in, dus hoef je er niet extra naast te slikken..

14. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Welke viscapsule omega 3 kan je wel slikken tijdens zwangerschap? Weet iemand dat?

15. Niet meer actief

Hier nog iemand die van die heerlijke grote zwangerschapsslips draagt.
    Ik wilde er eerst niet aan, maar ze zitten toch wel comfortabel. Ik heb ze van Ten Cate. Best wel prijzig (8,95 euro p.st.), maar van een hele goede kwaliteit. Toevallig heb ik er vorige week 2 meegenomen bij Miss Etam en die zijn eigenlijk hetzelfde alleen 2,00 euro goedkoper!

Ik slikte altijd al wel vitamines en heb vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was Foliumzuur geslikt (niet voor die tijd omdat ik onverwachts zwanger raakte). Omdat ik wat klachten kreeg hebben ze bloedonderzoek gedaan en daaruit bleek dat ik een ijzergebrek heb en een zeer ernstig tekort aan Foliumzuur en Vitamine B12 (mijn waardes waren 80 en die moeten 191 zijn en dat dus terwijl ik extra slikte).

Van de gyn. heb ik Cardox gekregen, maar van de verloskundige heb ik te horen gekregen dat ik beter Floradix kan gaan nemen. Hierin zit zowel Foliumzuur als een aantal vitamines en het vult je ijzertekort aan.

Het schijnt behoorlijk aan de prijs te zijn en is gewoon bij de DA te koop.
    Ik heb het nog niet geprobeerd, maak eerst mijn Cardox op.

gr. Naja

16. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Klopt! ;)

17. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik gebruik ook Floradix naast de Gravitamon, omdat mijn ijzer nét iets aan de lage kant was en ik heel erg moe ben steeds.. Neem wel de tabletvorm, want het drankje is gewoonweg niet te drinken!

18. Niet meer actief

Judith,

Goed dat je dat even zegt, mijn verloskundige had de drankvorm aangeraden, maar als die niet te drinken is, dan neem ik de tabletvorm.

gr. Naja[/quote]

Deel Deze Pagina