Hallo! Ik vraag me af hoe jullie dat doen met maillots als je een buikje krijgt. Ik had gisteren een leuk rokje gekocht (alvast een maat te groot ) en had dus ook maillots nodig.. Het leek me verstandig alvast 2 maten te groot te kopen ivm mn groeiende buik, maar dat knelt ontzettend af! Ik zag laatst bij de h&m wel zwangerschapsmaillots, maar dat lijkt me weer voor de echt grote buiken? Ik heb nog maar een heel klein buikje, en dan zakt ie af lijkt me? Iemand tips?
gewoon kapot knippen, in ze zijnaat.. en dan een boxershort erover heen, wel zo'n vrouwen he.. zo'n strakke.... en opgelost!
Ik hoorde laatst dat ze in die speciaal winkels met maillots en dergelijke ook extra lange "kniekousen" hebben die tot je lies lopen.
die heb ik! dat zou een goede oplossing zijn, want die kan ook in het begin aan! en als ie te los zit )geen probleem mee gehad, dan kun je m eventueel boven wat oprollen.
Ik kan mijn panty`s en maillots nog gewoon aan. Als ze wat strak zitten dan rol ik ze even naar beneden zodat ze onder mijn buik vallen. In het begin van mijn zwangerschap heb ik er ook 2 groter gekocht, gaat ook prima, maar ook mijn oude gaan nog gewoon goed aan. Misschien heb ik geluk hoor, ik weet het niet. Maar bij mij rekken ze voldoende mee (kies nu soms bewust voor een rok met dikke panty, omdat sommige zwangerschapsbroeken ondertussen wel wat straks beginnen te worden bij de buik).
Ik heb zwangerschaps pantys in de aanbieding bij de prenatal gekocht, die dunne en dikke. En heb nooit problemen met afzakken gehad hoor, ik kan ze vanaf het begin al aan en nog steeds draag ik ze.
De maillots van de HEMA zijn ook goed. Als je die groot genoeg koopt kan je ze over je buik heen dragen. Ik heb ze nu geloof ik wel 4 maten groter dan ik normaal draag. Met een boxer eroverheen, zit het heerlijk!
Ik doe ze gewoon achterstevoren aan. Wel een maatje groter kopen anders past je achterste er niet in, maar het werkt goed. Zwangerschapsmaillots zakken bij mij steeds af en zitten niet lekker.
ja ik vind die van de hama ook super ik ben al vrij fors van mezelf maar ik pak een grotere maat als normaal dat gaat erg goed liefs mieke
ik heb ze ook van de Hema en dan lekker groot. Benen zit ik wel af en toe op te hijsen, maar met een extra onderbroek er over zakt ie in elk geval niet af. Als ik ze heb gewassen, doe ik de bovenkant over een bureaustoel, zodat ie terwijl ie droogt opgerekt blijft, dan knelt ie ook minder. Met zwangerschapspanty's heb ik geen ervaring, vind ze erg duur en die van de Hema passen prima (nog).
Ik heb een zwangerschapsmaillot van Miss Etam, geen problemen mee gehad. Ook niet toen er nog maar een klein buikje was. Zit beter dan "gewone" maillots.
Ik heb er van de C&A Ik kan ze over mijn buik heen trekken en het zit niet verkeerd knelt ook niet. Kheb de malloits zo'n 3 maten groter gekocht als normaal
Bedankt voor alle reacties! Dus er zijn genoeg opties voor maillots! gelukkig maar! zal eens gaan kijken wat me het beste bevalt!