ik heb een hsg gehad en daar kon je heel duidelijk op zien dat mijn baarmoeder naar rechts zat nu heb ik 3-01 een posit test gehad 3 dagen voor nod 12-01 begon ik hevig te bloeden anderhalve dag helder rood nu nog klein beetje bruin maar ik heb geen krampen gehad ik heb met het zhuis gebeld omdat we iui gaan krijgen in jan en zij zegt dat ik tevroeg getest heb ik dit mijn eerste dag van mijn menstr is ik moest de 21e wel even melden dat ik een posit test heb gehad maar mocht nu niet weer testen kan het invloed hebben dat je baarmoeder verder naar rechts zit en heb je bij een vroege miskraam (dat is het dan toch??) ik heb meerdere posit testen gahad , niet altijd krampen?? ik hoop dat jullie wat van mijn verhaal begrijpen?
hoi, het maakt niet uit of je baarmoeder naar links of rechts naar voren of naar achteren zit. Als het eigenlijk voor je nod al misgaat heb je inderdaad bijna nooit krampen, soms ziet het er dan hetzelfde uit als een normale ongesteldheid, soms is het bloedverlies iets meer. Mirjam