ik heb al een paar x in een week tijd heel erge last gehad van een krampende pijn vanaf mijn navel tot aan mijn ribben... het is dan op dat moment erg hard op dat stuk zullen dit dan de pijnlijke harde buiken zijn??? ik werd er zelfs vanacht een x of 3 wakker van... ben benieuwd of iemand dit herkend groetjes van Ramona
Hoi ! Ik zat gister achter de pc en kreeg tot 2 keer toe zoiets, echt bovenin mijn buik, volgens mij was het geen maagpijn, het was echt zo'n aanvalletje zeg maar! Daarna niets meer gehad..? Misschien oefenweeën ? Bij mij misschien wat vroeg..? Nou, ben benieuwd of idd. meer mensen dat hebben ! -x-
ja inderdaad , het lijkt net maagpijn! het duurde echt een paar minuutjes. en ik werd er zelf even een beetje misselijk van maar ik weet zeker dat het mijn maag niet is.... vond het maar een eng gevoel groetjes van Ramona
Ramona, ja ik heb dat ook gehad! Heb het aan mijn vk gevraagd, maar het zou best een oefenwee kunnen zijn! Hihihi Ik moet nog even wachten, maar jij hebt binnen 3 weken je kleintje in je armen, is dat geen heerlijk gevoel? Spannenddd...! Hou me op de hoogte... -x-
hmmm vandaag is het rustig gebleven..ik moet zeggen dat ik deze pijn vooral s'nachts voel. zijn er nog meer dames die dit herkennen? groetjes van Ramona
Heb je soms ook last van een hoge bloeddruk? Ik namelijk wel, en mijn gyn vraagt elke keer: heb je ook pijn in je bovenbuik? Ik heb er zelf geen last van, maar in combinatie met een hoge bloeddruk is het geen goed teken. Wil je niet ongerust maken hoor, maar misschien iets om in de gaten te houden. Het zouden natuurlijk ook heel goed oefenweeen kunnen zijn...
tot nu toe nog geen last van hoge bloeddruk gehad.... ik moet morgenvroeg naar de vk, dan weet ik hopelijk meer. ik weet wel dat mijn kleine zich gedraaid heeft en dat ie dat nog steeds kan doen omdat ie niet in wil dalen misschien is het wel te krap hahaha nou ja over een paar uurtjes weet ik hopelijk meer grtz Ramona
als je het gevoel hebt alsof er een riem heel strak om je bovenbuik zit zou ik even je vk bellen. anders kan het heel goed het oprekken van je ribbenkast kunnen zijn, of een plaatselijke harde buik. de baarmoeder schijnt ook lokaal een harde buikt te kunnen krijgen.