Yara was zindelijk met 2 jr en 4 mnd en sliep in peuterbedje vanaf anderhalf jaar. Seth is net twee, nog niet zindelijk,en slaapt sinds drie dagen in peuterbedje
peuterbed met 1 jaar en 10 maanden omdat hij uit het ledikant klom / zichzelf eruit gooide. Toen dus naar meegroeibed en goed. Anders had ik willen wachten tot 2½ jaar Zindelijk... hij is nu 2 jaar en een maand en gaat soms aangeven dat hij vies is, maar zindelijk is hij nog niet haha
Zindelijk thuis met 2 jaar en 2 maanden, zindelijk onderweg met 2 jaar en ruim vier maanden, zindelijk 's nachts met twee jaar en acht maanden (nu twee weken). Naar peuterbed: Niet. Naar groot bed: sinds zijn tweede verjaardag.
Zindelijk met 3 jaar en slapen in peuterbed (ik heb geen peuterbed gekocht maar gelijk een 1 persoonsbed) oudste was 2 jaar en 3 maand en jongste was 2 jaar.
18 maanden peuterbedje de oudste, de jongste as vrijdag. zindelijk ik denk 3 jaar en 3 maanden (hij is nu bijna zover).
Wanneer (bij welke leeftijd): - begon je kind zindelijk te worden? Nog niet, hij begint nu met aangeven dat hij iets in de luier heeft gedaan, plas of poep. - ging je kind over in een peuterbed? met 17 maanden omdat hij steeds vast lag in het lediantje
Zindelijk met 2,5 zowel overdag als 's nachts (maken haar wel om 22.00 wakker om te plassen) Peuter(meegroei)bed ook rond 2,5