Dag Dames...! Wat vinden jullie van deze zwangerschapstest? Mag ik stilletjes gaan hopen? Zaterdag is mijn NOD, dus zit er 3 daagjes voor... Maar ben al ruim een week ontzettend moe (vooral in de middag), last van krampen (ook lichte diarree af & toe), hoofdpijn & op z'n tijd duizeligheid. Dus dacht, ik ga gewoon even testen. Het is een test van Sensitest, waar ze ook bij vermelden dat je tot 4 dagen voor NOD kunt testen. Volgens de verpakking is dit WEL een positieve test, ondanks de wat lichtere streep. Maar ik durf 't zelf nog niet zo te hopen...
Ja, al bijna 2 jaar...! Vorige cyclus m'n HSG-röntgen gehad. Dus moesten 't nu weer 3 maanden op de natuurlijke wijze aankijken... Zou prachtig zijn, als het dan nu gelijk de eerste keer na dat rot onderzoek, raak mag zijn! Ik durf denk pas komend weekend echt te juichen!
ja, dat snap ik. Is natuurlijk altijd spannend of het mag "blijven zitten". Ik hoop het heel erg voor je!! Zou super zijn na zo'n lange tijd.
Dit is toch gewoon een toptest joh! Geweldig! Gefeliciteerd!! Ik heb volgende maand ook een HSG, hopelijk ook met deze resultaten!
Stilletjes hopen of uitzinnig zijn van geluk? Gefeliciteerd meis, hartstikke zwanger!! Ik hoop dat alles goed mag gaan en dat je enorm van je zwangerschap kunt genieten.