Hoe voeden jullie de kleine? Ik leg haar heel vaak voor me op mijn knieen omdat ik last heb met mijn handen dus dat is voor mij makkelijker. Maar ze begint nu wel echt groter te worden dus ben al giga aan het oefenen om haar in mijn arm de fles te geven, ben benieuwt hoe jullie het doen? En leggen jullie de kleine pas op bed als hij/zij moe is of soms ook weleens eerder? Alvast bedank!
Rechtop. Ze zit met haar rug naar mij toe zeg maar. Dat doen we al heel lang zo. Destijds in verband met krampjes/spugen en dat toen doorgezet. Mijn man deed het nog wel eens zoals jij schrijft. Oh en ik leg haar in bed bij de eerste signalen van moe zijn. Dus oogjes wrijven, aan d'r oortjes/hoofd zitten.
Ik voed de kleine zittend op de bank, hierbij steun ik met de linkerzijde op een kussen en leuning van de bank. Zo zit ik het meest comfortabel en en hoef ik de kleine man niet echt te dragen op mijn armen. Ik leg Beau op bed wanneer hij zelf aangeeft dat hij moe is (oogjes wrijven, gapen en aan zijn oortje pulken), dit is altijd na de 1e ochtendfles, tussen de middag meestal voor een uurtje en 's avonds om en nabij 18u.
grappig, zelfde manier als ons Bij de eerste tekenen van moe worden gaat hij naar bed.. meestal slaapt hij maar soms blijft hij ook wat voor zich uit kijken in bed.. op die manier pakt hij ook wat rust..
@roeltje; zal het aan de maand december liggen Wel grappig om te lezen dat sommige dezelfde manier hebben of juist weer heel anders.
en op de tweede vraag: hij wordt jengelig als hij moe wordt en dan leg ik hem of op bed of ik ga een stuk wandelen. Hij slaapt meestal niet zo lang in bed, maar is dan wel nog moe als ik hem weer mee naar beneden neem. Leg hem nu dan ook gewoon na een kwartiertje weer terug en soms slaapt hij dan weer een uurtje.
Thanks lady's vind het wel leuk te lezen hoe jullie dat doen allemaal! Ze word nu een stukje ouder dus wil ze ook minder slapen, daar moet mama even aan wennen, en ook dat ze er nu langer uit kan blijven voordat ze echt moe is