2 vraagjes ??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pippel, 26 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippel

pippel Lid

1 apr 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraag 1: kan het kwaad om van merk te veranderen van foliumzuur?

vraag 2: zit nu nog net in mijn vruchtbare week, we zijn vroeg begonnen met klussen omdat ik het idee had dat ik een vroege eisprong heb, nu werd ik gisterochtend ineens in een vlaag heel misselijk en had het gevoel te moeten overgeven maar dat gebeurde niet. na 2 min ofzo was het weer weg.. kan dit al iets betekeken of..?? want ik ben nooit zomaar misselijk en ook ben ik wel veel dol en licht in mijn hoofd maar dat kan natuurlijk ook door de warmte komen..:(

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    antw 1; nee, dit kan geen kwaad (alle doseringen zijn praktisch gelijk bij verkoop in de drogisterij)

antw 2; het zou natuurlijk wat kunnen betekenen, maar helaas zul je dat gewoon moeten afwachten tot je NOD.. maar het is zeker mogelijk!

Heel veel succes! xx

3. fafa

fafa Niet meer actief

1: eens met dolfijn; foliumzuur is foliumzuur, welk merk je ook gebruikt

2: als je nu nog ín of net ná je vruchtbare periode zit lijkt het me sterk dat je door een zwangerschap misselijk bent. De misselijkheid komt namelijk door het hcg, en dat begint pas na de innesteling (5-10 dagen na ovulatie) een beetje op gang te komen.

4. s1986

s1986 Niet meer actief

Het licht in je hoofd zijn herken ik wel. MIsselijk niet is ook bij mij veel later gekomen! Hoop vooor jou dat het wat moois betekent!

5. pippel

pippel Lid

1 apr 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!

Mijn NOD is 9 juli..
    Maar stel dus dat mijn ei al op 20 juni was en het eventueel raak was dan kan het dus wel..? Donderdag heb ik het de hele dag koud gehad terwijl het buiten gewoon lekker warm was! en vrijdag dus de misselijkheid en dol en nu ben ik harstikke hees :( vanaf donderdag trouwens al..

Maargoed nu heb ik nergens meer last van,, :(

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Tja het kan maar je kunt ook gewoon wat onder de leden gehad hebben! Afwachten meis :)

7. pippel

pippel Lid

1 apr 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    jahh idd.. pff maak me waarschijnlijk alweer te druk om niets..:( maargoed we zullen vanzelf zien ;)

8. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Tja het blijft afwachten. Ik maak me al 7 maanden gek, maar merk gewoon dat ik in de twee wachtweken sowieso altijd wat misselijke vlagen heb. Trek me er dus niets van aan ;).

Groetjes, C

9. pippel

pippel Lid

1 apr 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL

Ooh nou ik heb dat dus nooit die misselijkheid, daarom viel het zo op;) gister af en toe wat mini krampjes gehad maar wel redelijk hoog bij de maag dus weet niet wat het was (moest overigens niet naar de wc ofzo) en andaag enormmmm veel gevloeid!) echt drijfnat en erg wit! :(:$ maarja geen misselijkheid of andere dingen alleen af en toe licht in mijn hoofd maarja met die warmte kun je daar natuurlijk ook niets van zegge..8)

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik denk dat het door de warmte kwam. je kunt niet zo vroeg al iets merken denk ik.

11. pippel

pippel Lid

1 apr 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd marieke, je lichaam reageert ook zo anders met dit weer denk ik, zoals opgezwollen voeten:)

Maar heb weer es een vraagje weten jullie misschien wat voor soort afscheiding je hebt als je wel zwanger bent?Mijn Nod is dus volgende week vrijdag pas en ik heb nu net heel erg wit slijm! Best dik en nie doorzichtig maar echt heel erg wit en het rook ook anders dan normaal, nouja normaal ruik ik eigenlijk niets zeg maar en nu wel..:(

12. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Toen ik zwanger was, was mijn afscheiding of heel nat of in eens helemaal geen last van.

De afscheiding die jij beschrijft heb ik elke maand en dat is voor het het teken dan ik ongesteld word als ik eerlijk mag zijn!
    Maar ik hoop voor jou 2 mooie streepjes!:D

13. pippel

pippel Lid

1 apr 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie!
    Nou vorige week had ik dus heel nat slijm (amper slijm te noemen) echt gewoon net water zeg maar en heel veel, en toen even niets meer en nu dit.. normaal heb ik het dan pas nét voor ik ongi moet worden een dag vantevoren ofzo en dan een beetje wittig en wel een beetje doorzichtg, wat ik nu heb gehad heb ik dus nooit vandaar dat ik het vroeg.. het was echt heel zacht beetje zalf achtig ofzo..
    pff kan niets meer doen dan gewoon weer wachten.;);)

14. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ja klopt je kan ook alleen maar wachten op dit moment, Ik wil je wel graag meegeven dat je lichaam je heeeeeel erg goed voor de gek kan houden en het een hele teleurstelling is als je zo erg hoopt dat positief is en het is negatief,, Wel in je achterhoofd houden.

Ik snap ook wel dat als je eenmaal zwanger wil worden kan het niet snel genoeg gaan ik en mijn vriend zitten ook nog op het wachtbankje dus ik weet precies hoe je je voelt.

Deel Deze Pagina