Hallo, Ik heb een vraag over mijn zoontje van 4 weken oud. Hij heeft speciale voeding voor darmkrampjes. Deze lijken hier overigens niet minder door te worden. Overdag slaapt hij weinig, hij lijkt niet in slaap te kunnen komen maar is wel heel moe. Telkens als zijn ogen dicht vallen is dit maar voor enkele seconden want daarna is hij weer klaar wakker. Inbakeren heb ik al geprobeerd maar geeft geen verschil. De flessen drinkt hij wel goed. Hij krijgt 6 keer 110 ml per dag. Vaak valt hij 30 min voor de volgende voeding in slaap. Ik denk dus aan een allergie omdat de voeding lijkt mij dan een beetje verteerd is. Het gekke is dat hij s'nachts wel goed slaapt. Vanaf 22.00 uur ongeveer kan hij wel in slaap komen, misschien omdat hij zo moe is van de hele dag wakker zijn. Ook roggelt en niest hij veel valt me op. Tijdens en na de flessen heeft hij ook een pieperige onrustige ademhaling. Hij plast wel goed, sinds gister lijkt hij wat dunnere ontlasting te hebben. Hij heeft geen koorts gelukkig! Ik ben een beetje ten einde raad want heb alles al geprobeerd behalve andere voeding want ik wil niet zomaar overstappen. Wat denken jullie, zou hier sprake kunnen zijn van een koemelkallergie? Graag jullie reactie.. Groetjes Susanne
Hallo! Klachten bij een koemelkallergie zijn altijd de meest doorgaandse klachten. Het is in veel gevallen lastig te zeggen of het om een allergie gaat. Onrustig gedrag, langdurige verkoudheid en krampen kunnen wel op een allergie duiden. Het beste is om even met het consultatiebureau te overleggen of je bijvoorbeeld de FrisoPep voor een aantal weken kan proberen. Alleen op deze manier kan jer erachter komen of het om een allergie gaat. De klachten verdwijnen met deze voeding dan binnen 2 tot 4 weken, als het om een allergie gaat. Heel vel succes, groetjes Femke