2 vraagjes

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mamatje77, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi,
    Heb 2 vraagjes.
    Omdat ik van de vorige met een keizersnede ben bevallen moet ik nu in het ziekenhuis bevallen. Ik mag het zonder keizersnede doen. Vanaf hoeveel weken neemt de gyn de controle over?

mijn eerste had een koemelkallergie, nu moest ik daardoor eerder overstappen op flesvoeding. Nu wordt er gezegt dat wanneer ik voor de bevalling zelf een koemelkallergievrij dieet ga volgen en tijdens de bv, ik de kans verklein dat het tweede kindje ook koemelkallergie heeft...en ik zo langer bv kan gaan geven. Vanaf hoeveel weken voor de bevalling moet ik hiermee beginnen bij een diatiste?

Alvast bedankt

Groetjes mamatje

Ps tijdens mijn eerste zwangerschap had ik al vanaf 14 weken last van bi en nu nog helemaal niet, kan dit nog komen?

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Bij een keizersnede moet je vanaf 36 wkn onder controle van de gyn.

Met betrekking tot je bekken dit kan nog komen. Let nu al goed op je houding enzo. Dus trap op tree voor tree, met draaien uit auto/bed eerst draaien en dan recht vooruit stappen, niet met de benen over elkaar gaan zitten.

Met betrekking tot het dieet kan ik je geen antwoord geven.
    Informeer hiervoor bij een diƫtist.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina