2 vraagjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bianca21, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca21

Bianca21 Actief lid

26 mrt 2006
    232
    0
    16
    Boekhoudkundig medewerkster
    Zoetermeer
    hoi,
    Mijn zoontje is bijna 2 maanden oud. :)
    nu het volgende probleem: hij heeft eergister zijn eerste 2 prikjes gekregen, sindsdien is hij weer huilerig :( kan het daaraan liggen?
    en vraagje numero 2: zodra meneer zijn speen uit zijn mond valt als hij slaapt wordt ie wakker en zet hij het op een krijsen...
    iemand misschien tips?
    oja en voor die prikjes als hij zich niet lekker voelde (volgens mij nu dus... beetje druilerig enzo.) mocht ik ook zetpillen geven maar hoeveel miligram mag ik hem geven. ik geef hem er toch maar een per dag als ik ze in huis heb.

alvast bedankt!

groetjes Bianca21

2. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Hoi bianca, Dat ie een beetje huilerig is na de prik is heel normaal. Zou daar geen zetpil voor geven. Als je nu perse een zetpil wil geven.....Hij mag 60mg hebben. Speciaal bij de apotheek halen. Anderen zijn 120 mg.

Heb je een speen met zon ring eraan? Er zijn ook speciale speentjes waar maar een klein oogje aanzit, daar kun je het puntje van eenspuugdoekje doorheen doen. Is dan wat zwaarder en valt minder makkelijk uit zijn mond.

Succes

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja doekje door je speen.
    En bij onze apotheek krijg je alleen zetpillen mee, voor baby's vanaf 3mnd.Gewoon lekker vasthouden en rondlopen, wandelen, gaat wel over.

4. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Hoi Bianca,

Huilerig kan van de spuiten zijn. Djaydee was niet huilerig, ze krijste heel de buurt bij elkaar, na een uur heb ik een warm badje geprobeerd en hiervoor mee rond gelopen maar ze bleeft krijsen. Ik heb toen nadat het badje ook niet hielp een zetpil gezet. Ik heb homeopatische zetpillen en je mag er dan één per dag geven. Na 30 min. was mijn kleine meid van haar pijn af.

Groetjes Monique76

5. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Cb zei vandaag tegen mij dat ze vanaf 6 kilo 120 mg per keer mogen. Ik had namelijk die van 60 mg gehaald maar Bastian is al 6,5 kilo (ja echt!) en ze raadde me aan om de zetpillen om te ruilen. Hij begint nu te piepen, hoop dat hij geen last krijgt :cry: Ik wil hem niet te snel iets geven. Eerst maar heel veel knuffelen!

Deel Deze Pagina