bloeding

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Anne1605, Jan 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anne1605

Anne1605 Lid

Jan 28, 2012
    15
    0
    0
    ambulant gezinsbehandelaar
    zuid holland
    Hallo

afgelopen dinsdag, woensdag en donderdag had ik positieve zwangerschapstesten.Helemaal blij!! Donderdag zou het 4 weken zijn dus best pril. DOnderdag begon ik bloed te verliezen en had ik krampen in mijn buik die er even waren (2 uur max), maar daarna verdwenen.
    Hevig teleurgesteld dacht ik dat ik het kindje verloren was of gewoon ongesteld was geworden. Nu is de bloeding sinds gisteravond nog maar enkele druppels geweest en mijn menstruatie is normaal 4 dagen. Ik heb dus nog geen 2 dagen bloed verloren.
    Momenteel is het weekend en kan ik mijn vraag nergens kwijt dus vandaar maar hier. Wat zou dit geweest kunnen zijn? Ben ik het kindje kwijtgeraakt of is het toch mijn menstruatie geweest? Of is er nog een andere mogelijkheid?

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Het kunnen verschillende dingen zijn.
    Een innestelingsbloeding, een bloeding tgv makkelijk bloedende baarmoedermond in de zwangerschap of toch een miskraam. Wat het is kan ik zo niet zeggen, helaas heeft een echo maken geen meerwaarde nu want daar zie je nog helemaal niks op.
    Jullie moeten echt afwachten, test over 2 weken nogmaals. Is de test positief dan maak je een afspraak bij de verloskundige zodat er een echo gemaakt kan worden om te kijken of het een goede zwangerschap is.
    Is de test dan negatief is deze zwangerschap helaas geeindigd in een miskraam.

Succes.

Groetjes Ineke

Share This Page