vraagje over onderzoeken

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mommy to be, 3 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    wij zij afgelopen week naar de huisarts geweest omdat het bij ons na een jaar ook maar niet wil lukken en nu moeten we as. maandag de zwemmertjes van mijn man inleveren.
    heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat de uitslag daarvan binnen zal zijn?
    ben ik nl helemaal vergeten te vragen aan de ha.
    als die uitslag binnen is krijg ik een onderzoek en dan krijgen we een verwijsbrief voor de gyn .

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Durf ik niet te zeggen, aangezien die van ons getest zijn bij de gyn. Dit duurde een weekje.

3. Rossi

Rossi Actief lid

6 jun 2006
    188
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Bij ons is het ook getest in het ziekenhuis, en duurde een weekje, ik denk dat dat bij de HA ook zo is.

4. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    wij moeten de zwemmertjes ook naar het ziekenhuis brengen en daar word het getest maar onze huisarts wil eerst dit afwachten en mij nog ff onderzoeken en dan krijgen we een verwijsbrief voor de gyn.
    alvast bedankt voor jullie snelle antwoorden

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    bij ons op dinsdag getest en op donderdag bij ha binnen! succes

6. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hoi,
    Mijn mannetje moet ze op dinsdag inleveren en op donderdag krijgen we de uitslag.
    Veel succes ermee, hopelijk valt het allemaal mee!
    Gr Bloemetje

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zou echt niet meer weten hoe dat bij ons ging...tis alweer even geleden.
    Wat er daarna volgt hangt van veel dingen af.
    Hoe zijn de zwemmers, hoe is jou cyclus, heb je klachten of andere redenen om te denken dat er iets niet klopt.
    Er wordt bijna standaard bloedonderzoek gedaan...euh...oh ja, echo (inwendig) om te kijken of en hoe je follikels (eiblaasjes) groeien.
    Je moet vaak een tempratuur curve bijhouden (om je eisprong te kunnen ontdekken) enz enz enz

Heel veel succes en sterkte met deze sprong in het diepe. Doodeng he!
    Ik hoop dat de uitslagen positief zullen zijn!

8. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dat is per ziekenhuis verschillend heb ik al gemerkt aan de reacties van meiden hier waarvan de man de zwemmers heeft in moeten leveren...

in principe is de uitslag van het onderzoek dezelfde dag al bekend mits dat opgevraagd wordt....

maar hoe dat gaat via de huisarts dat duurt volgens mij wel iets langer...

wij hebben tot 2x toe in moeten leveren (tenminste edwin) en 's middags bij de gyn (afspraken stonden al) kon de gyn in de computer de uitslagen al zien....

de huisarts daarentegen duurde het 3 dgn bij, op dindsdag ingeleverd, en op vrijdag 3 dgn later had zij de uitslag van het onderzoek...

maar heb ik ook wel eens gelezen dat het bij sommige 2 wkn duurt :(

kortom geen pijl op te trekken elk ziekenhuis - ha - gyn zal zijn eigen "regels" hebben?

9. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    nou ik wacht maar even af dan tot maandag.
    elmo: het is idd doodeng, maar dmv ovulatietesten weet ik inmiddels dat er wel elke maand een eisprong is een keer dag 14 en een keer dag 18 .

nou ja we zullen zien en hopelijk is er niks aan de hand en komt er snel een positieve test in onze handen want na 9 maanden dromen en hopen mag het van mij wel eens een keer werkelijkheid worden
    kuzz

10. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    Hoi,

Heel veel succes maandag. En inderdaad erg spannend allemaal!

Groetjes Schaapje

11. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    wij hebben ook na 2 dagen de uitslag gehad... woensdags werd t onderzocht en vrijdags kregen we de uitslag :)

Deel Deze Pagina