Britt is nu bijna 4 weken van de borst af, mag ik haar nog ik haar nog wel zo afentoe er aan leggen voor haar zuigbehoefte? Ze eeft dit niet vak maar tijdens haar huiluurtje wil ze graag zuigen, de speen vind ze niks... me pink is ze zo zat en voor een voeding is het tevroeg. Ik heb gemerkt dat als ik haar me tepel geef ze toch en min of 10 zuigt en dan tevreden is. Kan dit kwaad? @e vraag is britt heeft vanaf het begin een huil uur van een uur of half 6 tot de klok van 20.00 uur zeg maar ik laat haar zoveel mogelijk in haar bedje liggen, en wil er zo weinig mogelijk aandacht aan besteden om te voor komen dat ze er aan gaat wennen. Vanaf wanneer gaan deze huil uurtjes eigelijk over? Ik laat haar 15 min huilen en dan ga ik kijken ik troost haar en als er niks is leg ik haar terug vaak gaan we dan eten en dan zijn wij aan de beurt ze huilt dan soms wel een half uur voor ik terug ga....het huilen is dan niet echt verdriet maar meer jengelen dus denk niet dat dit slecht is? of wel... Als ze rond half 8 nog huilt haal ik haar er uit en neem ik haar mee aar beneden of is niet niet verstandig/? wat denk jij er van kan ik dit betre anders aan pakken ? groetjes jantina
Het kan geen kwaad hoor. Wat wel zou kunnen gebeuren is dat je weer wat melkproduktie kan krijgen. Wat betreft het huiluurtje...wanneer dit over gaat weet ik niet. Het ene kind huilt amper en het andere heeft echt een soort of "huiluurtje" nodig om in slaap te kunnen vallen. Hoe jullie het nu aanpakken is prima. Volg je eigen gevoel hierin. Ilja