Hallo, Ik heb een vraagje. Ik weet sinds za 6 april dat ik zwanger ben. Clearblue met indicator gaf 2-3 weken aan en kv een streep. Ik was dolgelukkig maar heb al eerder een vroege mk gehad dus ik ben doodsbang dat het me weer overkomt. Ik ben al 30. Nu heb ik nauwelijks symptomen en ik voel me ook helemaal niet zwanger. Dus (ik weet het heel dom) heb ik gisteren weer een test gedaan. Kv weinig verschil maar clearblue nog steeds 2-3 weken. Kv is oberigens wel een duidelijke streep bijna meteen en bijna even donker als controlestreep. Naar mijn idee had er nu al 3+ moeten staan want NOD is nu 8 dagen geleden. Ik kan echt wel janken en ben zo gestressed en mag pas over 3 weken echo. Pijn in mijn borsten komt en gaat. Kan iemand mij gerust stellen? Groetjes een hopelijk zwanger angsthaasje
Hallo, Op basis hiervan is echt niet te zeggen dat de zwangerschap niet goed zit. Dus maak je geen zorgen. En ga nou niet nog vaker testen dat zegt echt niks of de zwangerschap wel of niet goed zit. Er zijn nu geen symptomen om te denken dat het mis is, vertrouw op je lichaam. Groetjes Ineke