Lakens en dekens voor kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nephthys, 15 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden,

Even een vraag over de kinderwagen.
    Hoeveel lakens en dekens hebben jullie voor de kinderwagen gekocht? Voor het bedje hebben wij er van elk 3 (en misschien koop ik nog wel een setje erbij) maar ik vroeg me af hoe dat het beste gedaan kan worden voor de kinderwagen. :)

2. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.019
    5.227
    113
    Voor de kinderwagen heb ik 2 dekens 2 lakens, 1 molton en 2 hoeslakens. Je kunt voor de kinderwagen prima toe met 1 deken hoor. Zo vaak hoef je dat niet te wassen. Je gebruikt het voornamelijk voor vervoer en niet als bed.

Voor het ledikant heb ik van alles 3. Dat gebruik je veel langer. Ik moet zeggen dat ik de wieg/kinderwagen deken ook wel eens in het ledikant gebruik (bijvoorbeeld in de zomer).

3. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    ik heb voor in de wandelwagen 3 setjes en voor het bedje 4

4. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Maar welke maat heb ie dan nog voor in de kinderwagen gewoon wieg?

5. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor in het ledikantje hebben wij 3 setjes (hoeslaken, laken, deken) en voor in de kinderwagen begin ik met 2 hoeslakens en 1 deken. Heb ook nog een wikkeldeken voor bv maxi cosi.

6. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik heb 2 hoeslakens in de wagenbak en 1 wiegdeken.
    Gebruik nu alleen de lodger wrapper dus het hoeslaken wordt ook echt niet vies, als het warmer wordt leg ik er een dekentje in. Geen laken.

7. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Ik had aankleedkussenhoezen voor het matrasje in kinderwagen, past beter... Daarbij vaak wikkeldoeken en 2 fleecedekentjes van ikea.
    In winter het dekbedje van kinderwagen

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik gebruik de hoeslakentjes van de wieg voor de kinderwagen heb vier hoeslakentjes voor dat formaat. Dekentjes niet gebruikt in de kinderwagen, heb een wrapper.

9. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruikte een aankleedkussenhoes als overtrek voor het matrasje. Verder geen lakentje of dekentje specifiek voor de kinderwagen, dochter ging er in met een lekker warm pakje en/of bv een wikkeldekentje om.

10. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.173
    10.700
    113
    Ik had wat meer wieg-beddengoed en gebruikte dat ook in de kinderwagen (die twee, drie keer dat ik m überhaupt gebruikte)

11. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dank jullie wel dames! :) Daar heb ik wat aan.

Deel Deze Pagina