Me man heeft me aan het twijfelen gebracht! Ik wilde in de babykamer hele lichte grijze muren met witte meubels en zachtroze aankleding (gordijnen, dekbedje, aankleedkussen, muursticker, hemel, etc...) Maar me man zegt dat hij grijs dof en zielig vind.. heel fijn want ik heb al wat van de babyroze aankleding in huis.... Wat zouden jullie doen? Toch het hele lichte grijs of licht roze muren?
Ik zou ook lichtgrijs doen,witte meubels en zacht roze aankleding! Mannen hebben hier geen verstand van! hahaha Het zal prachtig worden!!
Wij doen zelf ook een zilvergrijs/lichtgrijze muur met witte meubels en lichtblauwe accessoires. Supermooi. Gewoon voor grijs gaan joh, is niet treurig met je leuke aankleding erbij!
Bedankt allemaal! Ben weer overtuigd.. Kan ik toch nog zometeen roze gordijntjes kopen en misschien meteen verf
Ik zou ook voor lichtgrijs gaan en dan roze aankleding. Zoek maar eens op nursery pink and grey op Google afbeeldingen. Dan ziet je man ook dat het niet dof en zielig is maar juist mooi rustig en heel smaakvol.
Ik vind lichtgrijs met lichtroze een hele mooie combinatie hoor! Maar mocht je man het echt niet willen, dan staat er op één van de laatste pagina's van het 'show je kamertje topic' ook een meisjeskamer met lichtblauwe/mintkleurige muren en roze accessoires; ook heel mooi!
Ik wilde ook zeggen: doe je er mooie lichtroze gordijnen of vitrage bij dat beurt het grijs wel op! Je zou ook nog 1 muur kunnen doen met iets roze? Bijvoorbeeld behang van pip. Die heeft ook dat grijze met roze. ( als je van de stijl houd)
Je kunt ook een roze vlak op de grijze muur doen. Bijvoorbeeld van een meter breed ofzo, ik noem maar wat. Vind het allebei leuk!
En als je brede strepen van 30 cm ongeveermaakt roze-wit-grijs. Ik ken iemand die dat heeft gedaan en inderdaad roze accesoires, echt heel mooi! Je moet alleen geen piepkleinkamertje hebben dan is het te druk denk ik.
Win hebben ook grijs met oud roze en mint groen. Ons kamertje staat ook in het babykamer topic. Onze grijze muur is grijs met wit behang in een wybertje.
Ik zou ook voor grijs gaan.. Wij hebben dat ook al helemaal uitgedacht.. Babykamer word heel lichtgrijs met witte meubels, en dan de aankleding voor jongen of een meisje qua kleuren
Bedankt voor de ideeën! Het word sowieso lichtgrijs en ik denk dat ik een muursticker met roze bloemen ofzo op 1 muur doe ik heb de gordijntjes in zachtroze ook al in huis Zo'n soort sticker