2 wk na miskraam last van steken onderbuik

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door essie83, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie83

    essie83 Lid

    20 aug 2007
    13
    0
    0
    juf kinderdagverblijf
    brabant
    hallo,
    Ik had even een vraagje want ik maak me een beetje ongerust.Heb 14 augustus mijn tweede miskraam bij 6 wk gehad.Nu heb ik sins vandaag last van steken in mijn onderbuik. Het zijn kleine gemeene steekjes die ik nog nooit eerder heb gevoeldt. Ben afgelopen vrijdag bij gyn geweest en ik was helemaal schoon en verder zag alles er goed uit. Zouden die steekjes nog iets met de miskraam te maken hebben? Of kan dit de eventuele eisprong ofzo zijn. Alvast hartstikke bedankt!
    Groetjes essie83
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Essie83,

    het kan zijn dat je darmen weer op hun plek zijn gekomen en er een spierte knel zat bv. Ook kunnen het de banden van je baarmoeder zijn geweest die nog even irriteerden. Ook kan het inderdaad je eisprong zijn gewest. Een miskraam is in principe de eerste dag van je cyclus weer, dus het zou kunnen. Maak je maar geen zorgen, want bij de gyn zag alles er goed uit en je bent nu eenmaal wat meer gespitst op pijntjes.

    Groetjes Brigitte
     
  3. essie83

    essie83 Lid

    20 aug 2007
    13
    0
    0
    juf kinderdagverblijf
    brabant
    Hartstikke bedankt voor je andwoord. Ben al wat meer gerust gesteld. De krampjes zijn na vandaag eigelijk helemaal weg. Dankjewel x essie83
     

Deel Deze Pagina