2 vraagjes...

Discussion in 'Borstvoeding' started by AnneLiesje, Apr 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

Dec 4, 2006
    3,241
    0
    0
    @ Appelsientje, hoe gaat het nu?

Amber is gisteren voor het eerst op het kdv geweest en...... 3x 150ml. gedronken!
    Voor niets zorgen gemaakt dus, gelukkig wel een hele lieve begripvolle juf, dat scheelt wel denk ik. Ze heeft echt de tijd ervoor genomen, en Amber in soort van bv- houding een flesje gegeven.

2. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

May 5, 2007
    1,308
    0
    0
    Super van Amber!
    Hier gaat het nog steeds niet helemaal optimaal, maar hij drinkt... nog steeds niet veel. Maar ik ben ook nog steeds niet een hele dag weggeweest. Dus hij denkt waarschijnlijk: o ze komt zo wel weer terug en dan kan ik lekker drinken...
    Hij drinkt totdat zijn ergste honger gestild is en dan hoeft hij niet meer.

Ik ben er van overtuigd dat als ik straks een hele dag weg ben dat hij dan ineens meer gaat drinken netzoals bij Amber! Heel erg fijn dat ze nu toch wel wilde drinken zeg!
    Over 4 weken begin ik weer dus we zullen zien...

3. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Anneliesje ... wat een supermeid heb jij!

4. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    @Anneliesje: wat heerlijk dat het zo goed is gegaan.

@Appelsientje: tuurlijk komt het goed meid!

5. appeltje

appeltje Niet meer actief

Oh, wat herkenbaar. Hier ging het ook vanaf 4 weken super en we hebben rond week 12 even niet geoefend vanwege een ziekenhuisopname, met regeldagen er achteraan, en toen...... verleerd! Hij wist niet wat ie ermee moest doen. Op de creche hebben we echt weken moeten oefenen voordat hij weer goed ging drinken.

Wat wel hielp was de speen even dopen in de moedermelk. En de difraxspeen (kleiner dan de Aventspeen) ging hier een stuk beter. Inmiddels drinkt hij overal weer uit en van iedereen. Sterkte!

Share This Page