miskraam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door riantje, 20 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riantje

riantje Lid

26 aug 2011
    15
    0
    1
    NULL
    zuid - holland
    Hallo allemaal,

December 2015 heb ik een miskraam gehad, met 8,5 week kwamen er achter. De klap kwam hard aan en we besloten te wachten ik ben weer aan de pil gegaan omdat ik er niet klaar voor was. Nu sinds september ben ik gestopt en ben ik er klaar voor. We gaan het proberen. Er zijn zoveel mensen in mijn omgeving waarbij het niet lukt dus als het bij ons lukt ben ik zo dankbaar. Tenslotte hebben we al een dochter van 4 zo gelukkig mee, maar..een broertje of zusje zou ze geweldig vinden.

Mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie is 3 oktober dit stopte op 10 oktober. Nu had ik gister veel afscheiding en dacht dat mijn niet vruchtbare dagen waren althans volgens een app die het allemaal uitrekent wel. Nu ben ik vannacht naar de wc geweest en heb roze afscheiding en ben op internet gaan kijken wat het zou kunnen zijn. Nu ben ik zo misselijk omdat ik bang ben dat ik weer een "vroege" miskraam" krijg, het kan ook innesteling zijn maar wat moet ik nu? ik ben zo onzeker. Er gaat zoveel door mijn hoofd.

2. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop voor je dat het een innesteling was :)

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    om een miskraam te krijgen moet je eerst zwanger zijn. Je cyclus is 2 weken geleden begonnen dus dat ksn sowieso niet.
    Je bent net met de pil gestopt dus dat een app zegt dat je nu vruchtbaar bent kan kloppen maar de kans is groter dat dit niet klopt. Je lijf doet nu eenmaal niet wat de app zegt. Snap eerlijk gezegd niet dat je nu (timing)aan een mk denkt..
    Roze verlies kan van alles zijn maar een ding is zeker het is geen miskraam hoor.

4. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Een mk is het pas als de innesteling al plaats heeft gevonden en je zwangerschapstest positief aan geeft.

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Heb je enig idee wanneer je eisprong is geweest? Want roze verlies kan idd van alles zijn :) maar ik zou absoluut niet denken aan een vroege miskraam als je op dag 17 van je cyclus zit, dat is onmogelijk.

6. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Kan het geen ovulatiebloeding zijn geweest? Dat lijkt mij iets aannemelijker.

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Sorry maar waarom ga je denken dat je een miskraam hebt?
    Je hebt nog maar net je eisprong gehad, je hebt geen positieve zwangerschapstest oid gehad.. Dus nee dan kan je niet spreken van een miskraam.

Aannemelijker is een ovulatiebloeding

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ovulatiebloeding inderdaad. Innestelbloed komt vaker niet dan wel voor.
    Een app gaat uit van gemiddelden en kan niet in je lichaam kijken. Tevens doet je lichaam echt niet wat een app zegt dat die moet doen. Die app moet je dus met een korreltje zout nemen.

Van een miskraam spreek je pas na een positieve test als het daarna mis gaat.
    Bovendien kun je nog niet eens zwanger zijn zo vroeg in je cyclus.

9. Sunflower87

Sunflower87 Bekend lid

8 aug 2016
    611
    0
    16
    NULL
    NULL
    Houd er rekening mee dat je cyclus overhoop kan zijn net na het stoppen met de pil. Je kan nu nog niet uitgaan van regelmatigheid zoals die app zegt bijvoorbeeld.

Het kan vanalles zijn, maar geen miskraam denk ik. Ik zou jezelf detijd geven af te wachten hoe je cyclussen de komende tijd zullen zijn, voordat je je er teveel op vast pint.

10. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik schrik van een aantal reacties hier... ze is gewoon onzeker en ja het is vast geen mk... maar hoe sommige hun reactie neerzetten komt of kan best hard overkomen...
    Ik denk dat het fijn als mensen reageren maar probeer jezelf in een ander te verplaatsen... en reageer met respect...

Sorry moest ik ff kwijt...

11. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Ik vraag mij af over welke reacties je het dan precies hebt. Ik zie namelijk alleen maar normale reacties waarin wordt uitgelegd dat de kans op een miskraam in dit stadium niet heel groot is (vanwege waar ze is in haar cyclus). Maar misschien lees ik het anders dan dat het er staat ;)

12. Faithx

Faithx Actief lid

27 jul 2016
    147
    1
    16
    NULL
    NULL
    Precies!

Deel Deze Pagina