Ik ben toen door Lotte/Jan en de toenmalige eerste mod (ojee ben even haar naam kwijt, Jan help me?) benaderd, als de eerste mod die er bij kwam (trots ) Daarna ben ik een tijdlang weggeweest, en een jaar ofzo terug heb ik me weer gemeld bij Jan of ik weer mee mocht modderen, en dat mocht. En wat de andere dames al zeggen, we mogen best wel meebeslissen, maar inderdaad Jan heeft de laatste stem.
maar ehm zitten jullie dan ook de hele dag berichten te controleren of zo of hoe komt het dat jullie overal altijd zo snel bij zijn ? nou het zijn inmiddels wel 10 vragen geworden
Zoals eerder aangegeven, zit ik niet gans de dag door berichten te controleren. Maar we hebben ook de report posts, die jullie doorsturen. Dan krijgen we een mailtje in onze box en kunnen we supervlug reageren op bepaalde topics. Nu ik thuis ben in zwangerschapsverlof, heb ik wel meer tijd om de berichten te controleren. En de topics meer bij te houden.
Nou dan heb ik ook nog wel een vraagje.... De laatste tijd worden er erg veel topic's met felle discussie's op slot gedaan. Overleggen jullie hierover, of mogen jullie hier zelf over beslissen om een topic te sluiten? Enne pluim voor jullie hoor! Ik vind dat jullie stuk voor stuk altijd goede reactie's geven, nooit zomaar commentaar leveren waar een discussie over ontstaat. Maar eh, daar letten jullie zeker ook wel op? Ik zie namelijk zelden (of eigenlijk nooit) een mod zich mengen in een felle discussie....
Ook de slotjes worden in overleg met elkaar beslist. Het is dus niet omdat 1 bepaalde mod het topic sluit of een waarschuwing heeft, dat het haar eigen beslissing is. Dit wordt altijd overlegd.
Nou, nou... nieuwsgierigheid is ook een vak.. Maarreh, Ayyildizf is vast stout geweest (hypnotiseren mag niet [-X ) maar ik ben ervan overtuigd dat dat stout zijn allang is omgezet in een leuk (correctie: "minder stout") forumlid. Zoals blijkt met het openen van dit topic bijvoorbeeld. Laten we daar dan lekker van genieten.
1 Ik had gevraagd of ze nog mensen nodig hadden, en dat was toen het geval. 2 ik vond (en vind nog steeds) dit een superleuk forum waar ik wel mee wilde helpen. En ik werd aangenomen.