maar volgens wat voor een systeem werken jullie dan? doet de een de 'loungeberichten' en de ander 'baby en dreumes'....zoiets? of werken jullie heel anders?
Ik lees alles via "berichten sinds laatste bezoek" knop Zo krijg ik alle nieuwe topics te zien. Ik lees niet alles hoor.
Graag gedaan hoor, Maar ik snap dat je het eerst stil wil houden. Vooral als er iemand is die blijkbaar geen eigen ideeen heeft. Ik ben namelijk ook bezig om mijn droom straks vorm te geven, dus ik weet hoe fijn dat is, Succes ermee, Sorry, erg off topic,
Leuk topic! Zijn allemaal vragen waar je weleens aan denkt maar je vraagt het nooit! Vindt dat de moderators het heel goed doen! En off topic: natasja van harte gefeliciteerd! Als ik het iemand gun om zwanger te worden...dan ben jij het! Een prettige onbezorgde zwangerschap toegewenst!
Ennuh... als je geband bent kan je in principe toch helemaal geen contact meer opnemen met wie dan ook van het forum? (zoals oa in het geval van Renate)
Volgens mij krijg je dan een mailtje van Jan en Lotte, waar je dan op kan reageren? Ik weet t niet zeker hoor, gelukkig nog nooit geband Jolanda, succes met je droom
Klopt. Vind t nog altijd vervelend hoe het toen gelopen is, ook omdat je geen tekst en uitleg kan geven.
Dus dan meld je je gewoon weer aan zonder uitleg? Vind dat ook niet netjes eerlijk gezegt, maar wel goed dat je eerlijk bent. Had van de week al het vemoeden, je naam zei genoeg
Ik heb me oa aangemeld weer om jou te kunnen feliciteren. En dat hoeft wat mij betreft ook niet stiekem onder een andere naam. Ik heb btw destijds geprobeerd een mail te sturen via de webwinkel Blijkbaar niet helemaal de juiste weg.