Beste verloskundigen, Ik wilde vragen of je tijdens de prille zwangerschap (net 4 weken!) tarwekiemolie mag blijven doorslikken. Ik slikte namelijk een hele batterij aan vitamines om mijn vruchtbaarheid te vergroten, na anderhalf jaar vruchteloos proberen, en dat lijkt te zijn gelukt! Ik slik naast etos zwanger worden capsules ook extra vitamine B complex en extra vitamine E-400. Kan het kwaad om die te blijven doorslikken of beter van niet? Ik ben als de dood dat ik weer een MA krijg (dat heb ik 3 maanden geleden gehad). Ik hoop dat u mij antwoord kan geven! Alvast hartelijk dank! Vriendelijke groet, Eva
hoi Eva gefeliciteerd met je zwangerschap! Je mag met alles stoppen en vanaf nu alleen foliumzuur en vitamine D 10 microgram per dag nemen. Tarwekiemolie bevat veel vit E, en die extra vit E, dat is eigenlijk te veel. Geen zorgen over maken, dat kan geen miskraam geven, maar het is ook niet meer nodig nu. Verder is gezond en gevarieerd eten wel belangrijk, net als voldoende drinken. Goede zwangerschap gewenst! Mirjam