Hoi. ik heb dinsdag 25 sept pregnyl gespoten en op 27 sept mijn eerste inseminatie gehad. ik voel me goed. heb wel veel last gehad van de clomid die ik moest slikken. ik was zeg maar onredelijk, moe, niet te genieten enz enz hahaha. das nu over gelukkig. ik moet nog tot 14 oktober wachten met testen.... spannend!!!!!! Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen! Succes. gr cozz
Niet de 25e, maar wel op 1 oktober. waarschijnlijk is zondag de terugplaatsing. Wij doen een cryo TP in eigen cyclus, dus gelukkig blijft het bij die ene spuit pregnyl. Moet zeggen dat ik eigenlijk ook wel erg moe was en om de een of andere reden kreeg ik enorme opruimwoede 's avonds ... rare dingen, hormonen... Wanneer mag je testen? Spannende tijd!
Hoi mamdoelen Ja idd rare dingen die hormonen! Ik kan tegenwoordig redelijk relativeren maar onredelijk zijn is een van mijn slechte gewoontes als de hormonen het overnemen ik mag 14 oktober testen. ik weet niet wat mijn cyclus doet nu ik clomid gebruikt heb maar.mijn eisprong was iig op dag veertien en dan heb ik hem altijd dus dat is net als anders. ik hoop voor jullie dat jullie kindje mag blijven zitten!! Succes!!!
Ik heb de pregnyl op de 22e gezet en doe ook aan een cryo tp in eigen cyclus......ik moet de 15e voor bloedtest. Maar ga woensdag de 6e (12 dagen na tp) een thuistest doen mocht ik nog nie ongi zijn natuurlijk....ik vind het weer zoooo spannend he.....maar ja het is afwachten.....
cozz, zolang je in gedachten houdt dat het de hormonen zijn en niet jezelf, scheelt al weer wat. En dan mag je best een beetje onredelijk zijn Had trouwens over je testdatum heengelezen.... Spannend joh, nog even volhouden, ik hoop op een super resultaat! En niet te veel stilstaan bij dingen die je voelt, het zegt niets, tot je echt getest hebt of weer ongi wordt, maar dat laatste gaan we natuurlijk niet van uit! Vlinder, spannend, hoor. Wat een lange tijd om te moeten wachten tot de 22e. Moest jij ook eenmalig pregnyl spuiten? Ik vond t een beetje apart dat we in eigen cyclus geen utrogestan hoefden te gebruiken, maar blijkbaar is dat standaard. Ik vind t zelf ook wel weer erg spannend. Ook al is het voor ons een tweede kindje (eerste kwam er via ICSI, we hebben nog 2 cryo's over van de tweede poging), het blijft nog steeds heel erg spannend en slopend om af te moeten wachten. Al is het wellicht iets makkelijker omdat ik weet dat het kan. Maar voor nu in ieder geval heel veel succes met dat ellendige wachten.. Hopelijk hebben we straks allemaal een mooi positief resultaat in handen!
Ik heb ook de 25ste pregnyl gespoten en heb die donderdag m'n eerste iui gehad. Vind het zo spannend! Nu bleek tijdens de iui dat mijn man zwak zaad heeft, terwijl dit al eerder gestest was. Baal er dus vreselijk van!! Hoop op een mooi wonder!
Heb trouwens geen last gehad van de hormonen. Ik heb Puregon gespoten en ik voelde me heel goed, alsof ik de hele wereld aan kon Heb ook geen last van eventuele kwaaltjes. Heb wel pijnlijke borsten, maar dat wil niks zeggen. Mijn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden.... Nog even in spanning afwachten.... (We wachten al zo lang)
Ook ik heb 25 sept, pregnyl gespoten en de 27e iui. Mijn eerste ronde ik mag testen op de vrijdag of zaterdag. Ik vind het zeer spannend.
Ik heb eigenlijk geen idee wanneer ik mag testen. Hoe is dat bij jullie berekent? Duim voor jullie!!!
om heel eerlijk te zijn zou ik het niet meer weten... volgens mij een kleine 2 weken na IUI/TP. Volgens mij moet je een dag of 6 rekenen voor innesteling en dan nog een aantal dagen voordat de HCG hoog genoeg is. Maar ik weet het niet exact meer. Ik bedenk me nu ineens dat na een cryo TP het waarschijnlijk iets korter is, omdat er een meercellig embryootje teruggeplaatst wordt. Krijg straks een telefoontje of ons kleine eskimootje goed ontdooid is... ben benieuwd!
@mamdoelen het is bij een cryo tp hetzelfde als een verse tp je mag pas 12 dagen na tp een thuistest.doen en 15 dagen na tp bloedprikken.....in mijn geval pas 17 dagen na tp omdat ze op zaterdag niet doen bloedprikken......en je hoeft geen utrogestan te gebruiken omdat je lijf het zelf allemaal regelt bij een tp in eigen cyclus....... ik ben benieuwd hoor vorige keer begon ik rond dag 9 (das morgen) met een klein beetje heel licht rood bloedverlies bij het afvegen....en toen was het mislukt......dus vind het.zoooooo spannend......nog ff afwachten en dan woensdag een test doen..... En is het eskimootje goed ontdooid mamdoelen?
:x:x:x zit ik op een telefoontje te wachten of het embryootje goed ontdooit is..... en maar wachten, heb ik zelf maar gebeld om 18.30 en blijkt dat ze al naar huis zijn van het lab.. Na terug te zijn gebeld door de gynaecoloog blijkt dat er een misverstand was en dat ze morgenochtend pas zouden bellen. Ik had toch maandag echt nog 2x gevraagd (bevestiging voor mezelf) dat ze zaterdag zouden bellen, en dat zouden ze, werd me verteld. Nu dus nog een nachtje in spanning.. Vlinder, ik hoop dat het goed gaat en dat je kleintje lekker genesteld is! Maar je gaat toch wel zelf een testje doen zaterdag toch? Ik heb de vorige keer trouwens geen bloed laten prikken, dat deden ze bij ons niet. Moesten gewoon zelf een testje doen. Nou ja, nu maar weer even verder wachten tot morgen dan maar!
@mamdoelen das echt rot......is het eindelijk zover moet je nog een nacht wachten.....maar veel suc6 meis en ik heb er vertrouwen in dat tie goed ontdooid hoor Ik moet altijd na elke tp een bloedtest doen in het ziekenhuis of de poging nu mislukt is.of.geslaagd.....dat is bij hun verplicht.....dus de 15e heb ik een bloedtest maar ik ga as woensdag de 10e al een thuistest doen......dat is dag 12 na tp......en ik hoop idd ook echt heel erg dat mn beeb een lekker warm plekje heeft gevonden voor de komende 8 maanden..........nog even afwachten.....
goed nieuws vanochtend, hij is goed ontdooid! Na vanmiddag mag ik me bij jullie aansluiten om met jullie mee te wachten.... Ik ga heel veel positieve stralen door de computer sturen, zodat we allemaal een hele positieve test krijgen!!
Bij ons werd gezegd 16 dagen na behandeling testen. Ik ben vanaf dag 7 aan het testen geweest om te zien of de pregnyl uit het lichaam is en dat is nu eruit. Dus als ik daarna kijk dan zou ik gewoon op dag 14 volgens mij kunnen testen.
Hoeveel dagen na de behandeling zit jij nu? Ik ben ook eerder aan het testen geslagen om dezelfde reden als jij. Ik heb vorige week dinsdag 5000 gespoten, vrijdag de IUI, maandag en donderdag 1500 gespoten. Nu zit ik dus 4 dagen na de laatste spuit en 10 dagen na de IUI. Vanmorgen een bijna negatieve test, terwijl volgens de berekening er nog bijna 200 eenheden pregnyl in mijn lijf moet zitten. Dn zou volgens mij de test veeeeeel donkerder moeten zijn, gezien die op 25 eenheden al reageert. Of zou het door het merk komen, sensitest? Meestal gebruik ik kruidvat, maar wilde een keer andere, goedkopere testen proberen...
Spannend hè meiden? Ik wil eigenlijk al testen, maar durf het niet! Nu kan ik zwanger zijn en als ik test en de test is negatief, dan is ook de hoop weg. Haha rare redenatie ! Voel ook geen zwangerschapskwaaltjes, jullie?
Ja spannend! Ik ben gaan testen tot de pregnyl weg was, maar ineens lijkt de test weer donkerder te worden.... Twijfel alom! Ik zit nu trouwens 13 dagen na de IUI en 15 dagen na pregnyl 5000 en 10 en 7 dagen na pregnyl 1500. Zou dit er al uit zijn dat de test echt op mijn zelfgemaakte hcg reageert?
Daycey, als de test lichter werd en nu weer donkerder, lijkt het erop dat het positief is! Volgens mij halveert pregnyl iedere dag, dus het zou zomaar kunnen! Heb je steeds op dezelfde tijd (ongeveer) getest? Peetje, mag je al testen? Dan gewoon doen! Is geen rare redenatie hoor, kan ik me goed voorstellen. Ik moet helaas nog 1.5 week wachten. Al zou mijn NOD wel volgende week al zijn maar dan zit ik pas 10 dagen na de pregnyl, is nog wat vroeg... Van het ziekenhuis mag ik pas de 22e testen.... Spannend, hoor! Ik heb ook niet echt kwaaltjes, maar dat zou ook wel erg vroeg zijn . Wel een beetje zeurderig menstruatiegevoel, wellicht een innesteling (hoop, hoop). Maar wel of geen kwaaltjes wil volgens mij niks zeggen. Ben benieuwd naar de testjes!
Ik heb elke ochtend getest. Het verschil minimaal, maar volgens mij is het echt donkerder. Mijn vriend dacht hetzelfde te zien. Morgenochtend gooi ik er nog een testje tegenaan en daarna wachten we tot zaterdag of zondag met testen. Waarom zou je niet alvast testen? Je weet dan wel of de pregnyl je lijf al uit is. Voor mijn testsessies voor nod heb ik goedkope testjes gehaald van matcare of sensitest. Is niet zo'n rib uit je lijf Succes meiden!