Wie weet er een site met originele geboortekaartjes. Ik wil graag iets anders dan het 'standaard' kaartje.. Dus kom maar op met de leuke ideeën
Wij hebben een houten geboortekaartje voor mijn dochter, een eendje, met een roze strikje om het nekje van het eendje en daar zat een klein (gevouwen) envelopje onder. Dat was het kaartje. Ik heb de eendjes laten zagen door leerlingen op de Praktijkschool waar ik gewerkt heb. Het kaartje (gevouwen als envelopje) heb ik zelf ontworpen en laten maken door mijn schoonzusje (grafisch ontwerper). Alles bij elkaar was dit best duur hoor, de kosten voor versturen zijn ook hoger, omdat het houten kaartje veel zwaarder is.
Dat zijn wel kaartjes, maar wel leuke en originele ja! Ik zie alleen nergens de prijs als ik op een kaartje klik?
Een eigen ontwerp... Mijn vriend is een geboortekaartje aan het maken die ik nog nergens anders heb gezien
Wij vonden dit erg meevallen. Eerst inderdaad ook voor vilt gekeken en diverse andere houten kaartjes, maar deze was goedkoper en veel beter te personaliseren naar onze smaak. Konden ook gewoon met een enkele postzegel de deur uit dus viel alles mee Bij de andere twee kaartjes zelf ontworpen met online kaartprogramma's, vond ik ook erg leuk een echt eigen kaartje op die manier.
www.kaartje2go.nl Daar kun je een 'Bestaand' kaartje helemaal aanpassen naar je eigen smaak of helemaal zelf een kaartje ontwerpen. Ook liggen de prijzen lager dan op andere sites. De prijs die je bij het kaartje ziet staan, is inclusief drukkosten dus die prijs is het dan ook x het aantal kaarten..
Wij hebben ons kaartje besteld bij Letterpers.nl Prachtige kaartjes en niet zo standaard.....je kan het daar zelf laten ontwerpen of eentje die al voor iemand anders is gemaakt aanpassen naar je eigen tekst..... Het is niet goedkoop, dat moet ik er wel even bij vermelden....
Wauw deze kaartjes zijn echt schitterend. . Maar wel onwijs duur.. 150 kaartjes 400 euro ! Enkelzijdig! Maar je hebt wel iets unieks!
Ja, wij vonden het ook gelijk heel erg gaaf.....vooral omdat wij iets wilden wat ik tussen de "standaard" kaartjes niet kon vinden....ik schrok wel even van de offerte die ik uiteindelijk kreeg....maar ons kaartje is dan ook van een afwijkend formaat en van heeeeel dik papier (meer een soort van kartonnetje wordt het haast). Bij de verloskundigen praktijk hangen ook allemaal geboortekaartjes en ik vind het zo jammer dat die allemaal zo veel op elkaar lijken....er springt er nooit eentje echt uit....
Babygroetjes - de mooiste geboortekaartjes voor de liefste baby! zijn wel gewone kaartjes maar met een heel eigentijds design. Wij hadden bij onze kleine kaartje Dennis (wel aangepast aan onze wensen) heel stoer en heb hem nog nooit ergens anders gzien
Misschien heb je iets aan onderstaande sites. Zijn in ieder geval geen standaard kaartjes. Succes met iets vinden naar je smaak! www.buskaartje.nl www.brievenbusdroom.nl www.caroly.nl www.meisenmanneke.nl www.marieketenberge.nl www.supergeboortekaartjes.nl www.aagjeontwerp.nl www.huisengrietje.nl www.c-moi.nl www.joyathome.nl www.loveletterpress.nl www.tadaaz.nl www.kaartjesenco.be www.droomfotograaf.nl www.flessenpost.nl