allerlei kwaaltjes

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door blinky, 23 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Hallo ik zit met een hoop verschillende kwaaltjes. Ik ben zwanger van mijn 2e en 3e kindje. Ik heb veel pijnlijke harde buiken. Vaak last van krampen in mijn onderrug. Continue flinke menstruatiekrampen en sinds dinsdag kleine druppeltjes roze verlies. Ook wat last van hoofdpijn en sterretjes, maar dat zal mijn migraine zijn
    ws. Is dit verontrustend of hoort het er gewoon bij met een tweeling zwangerschap.
    Mijn urine is op kweek gezet, vanwege menstruatiekrampen. Maar toen had ik nog geen roze verlies en krijg pas dinsdag of woensdag de uitslag

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

De vele kwaaltjes die je hebt kunnen bij het zwanger horen maar omdat het en hoofdpijn en sterretjes zien is en pijnlijke harde buiken icm roze verlies zou ik toch even het ziekenhuis bellen om met hun te overleggen of ze je extra willen zien.

Groetjes Ineke

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Dank je voor je advies. Roze verlies is vandaag uitgebleven. Ben al wel 2 dagen behoorlijk misselijk

4. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Met hoofdpijn, misselijk en sterretjes moet je altijd contact opnemen met je gynaecoloog. Want hierbij willen we graag extra bloeddruk controle doen. Dus neem vandaag nog contact op met het ziekenhuis.

Succes,

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina