Hallo ik ben nu 19 weken zwanger en heb sinds vorige week erg veel en vaak pijn in mijn onderbuik en is mijn hele buik hard. Nu heb ik een afwijking aan mijn baarmoeder maar dat laat zich pas zien tijdens de zwangerschap als de baarmoeder groter word groeit die niet helemaal goed mee aan de linkerkant. Die buikpijnen zijn een soort krampen het voelt een beetje aan als weeen die ik had bij de draaipoging bij de stuitligging van de zwangerschap van mijn zoon. Ook voelde ik de kleine eerst heel erg goed bewegen en nu voelt dit anders aan. Voel de kleine nog wel maar minder duidelijk! Kan het zijn dat de kleine uit zich zelf is omgedraaid aangezien ik dit nooit met mijn zoontje heb gehad wegens dat hij niet kon draaien. Nu is alles al een keer opgerekt geweest en kan dat dan iets makkelijker oprekken. Bedankt!
Hoi, Sorry voor de late reactie, je vraag is er per ongeluk tussendoor geschoten geloof ik. Klinkt als een logisch verhaal trouwens! Als je nog een vraag hebt , maak dan even een nieuwe topic! Groeten Evelien