weer zwanger na 2 ma's

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mamavanyasmin, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

11 dec 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    Beste verloskundige,

Ik ben voor de 6e keer zwanger en heb vorig jaar 2 missed abortions achter elkaar gehad. Nu heb ik dus voor de dag dat ik eigenlijk ongesteld zou moeten zijn heel veel symptomen gehad van duizeligheid tot misselijkheid en bandenpijn. Maar sinds ik precies 4 weken zwanger was, heb ik helemaal geen buikkrampen meer. Normaal hoor je altijd dat die krampen van het rekken van de baarmoeder komen, maar ik heb ze dus niet. Betekent dit dat de baarmoeder niet groeit? Ik heb ook met 4 weken een soort van rugweeen gehad een hele avond lang, maar geen bloedverlies.
    Ben nu 5 en halve week. Ik heb eigenlijk alleen maar gevoelige borsten en voor de rest niks. Volgende week vrijdag pas een echo..waar ik heel bang voor ben eigenlijk.
    Is het normaal dat je geen krampen voelt?
    Alvast bedankt voor uw antwoord!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

iedere zwangerschap is anders, het wel of niet hebben van ( veel) symptomen zegt niets over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap. Ik snap dat het heel spannend voor je is.
    Probeer vertrouwen te hebben en geduld tot de echo!

Mirjam

Deel Deze Pagina