Ik wil graag ander werk en het liefst ook in een hele andere richting. Ik heb alleen een diploma voor een administratieve functie, dus zou een opleiding moeten doen. Het lijkt me praktisch om een baan te hebben met een interne opleiding. Zijn hier ook speciale sites voor?
er zijn volgens mij niet echt ''speciale sites'' hiervoor dan zou je bij een website van een school moeten kijken. ik weet niet welke richting je op wil maar je zou ook eens bij de site van een bedrijf zelf kunnen kijken bijvoorbeeld vaak in de zorg heb je dat de instelling zelf een opleiding aanbied die hun dat vergoeden waar je dan kan werken-leren.
je zou eens kunnen kijken op de website ROC.nl - Centraal toegangsloket voor het onderwijs in Nederland
Das juist het probleem, ik vind zoveel leuk! Zat eerst aan iets van SPW te denken, maar twijfel of dat echt iets voor me is.. Talen, Kinderen, Adviseren, Begeleiden: het trekt me allemaal... maar uiteindelijk moet het wel iets zijn waar ik iets goeds mee doe, zoals mensen helpen!!