Werd wakker van enorme pijn

Discussion in 'Miskraam' started by mimi1981, Jul 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Vanacht kon ik al niet de slaap vatten. Net of je het voelt aankomen he. Toen ik eindelijk na 2 in slaap viel werd ik wakker uur of 3 met enorme pijn in mijn buik. Ik dacht echt dat ik dood ging zoveel pijn. Het voelde heel eng en ik ging naar de toilet met de indruk dat het nu fout zou gaan. Ik heb ongeveer een kwartier met pijn in mijn buik op de toilet gezeten. Er kwam niks. Ik ben met een maandverbandje naar bed gegaan en vanmorgen nog niks erin. Mijn (.)(.) doen nog heel veel pijn dus hou ik me daar maar aan vast. Ik weet ook wel dat het bij niets uithaald of ik me zwanger voel of niets. Na 3 miskramen het afgelopen jaar maak ik me toch wel zorgen nu. Vandaag voel ik me vreemd en heb alleen een drukkend gevoel in mijn buik en af en toe lichte steekjes (zoals altijd)
    Heeft iemand dit ook wel eens gehad zo erg. Maak me toch wel een beetje zorgen nu

2. Trees

Trees Niet meer actief

Mies wat dat vreselijk eng zijn geweest! Ik kan het me zo goed voorstellen dat je nu superonzeker bent. Als mensen tegen mij zeggen meid geniet ervan en maak je niet druk, denk ik ook altijd jaja makkelijk praten. De enige echte geruststelling is een mooie echo. Krijg je deze al snel?
    Ik denk in ieder geval dat het heel positief is dat je geen bloed hebt verloren. Ik heb weleens bij meerdere dames gelezen dat ze heftige buikpijn hebben als het kindje zich verder ingraaft in de baarmoeder. Verder en dit is een beetje lekenlogica, is je buik misschien ook wat gevoeliger na alle miskramen. Ik heb namelijk zelf het idee dat ik na de miskramen meer voel in mijn buik. Het blijft een wat gevoeliger plek. Ik heb geen idee of het kan en of het medisch te onderbouwen is. Dat zal in ieder geval wel verklaren waarom je vannacht zo pijn had. Ik ga keihard voor je duimen dat deze kleine drummel de komende acht maanden zijn kopje niet laat zien!

*knuffel*

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Ik heb vandaag gebeld. Ik krijg 20 augustus met 7 en halve week de echo. Juist omdat bij mij met 7 weken het hartje stopte de laatste 2 keren.
    Dat met gevoeliger baarmoeder dat idee heb ik ook hoor. Elk krampje voelde ik ook met mijn menstruatie. Werd na elke mk steeds meer

4. Pretty Woman

Pretty Woman Actief lid

Jan 19, 2007
    151
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Mimi,

Ik heb precies hetzelfde als jij gehad, ik kreeg ook s'nachts onwijze pijn in mijn buik soort van weeige menstruatiekramp trok bij mij door naar mijn liezen. Ik dacht ook, het gaat mis.. Verder heb ik helemaal geen bloedverlies gehad. Ik heb ook de VK gebeld voor een afspraak meteen erna gevraagd. En zei dat het te maken kan hebben met het oprekken van de baarmoeder en zolang er geen bloedverlies is, is er niks an de hand. Iemand anders zei weer tegen me de innestelling van het vruchtje.. het maakt mij ook heel erg onzeker. Dit is mijn eerste zwangerschap. Ik moet nog terugbellen voor een afspraak dus hoop dat ik ook snel de echo heb.

Sterkte!

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Dit stel me wel gerust eigenlijk. Ik zie dat je hetzelfde als mij loop. Gefeliciteerd. Misschien als je zin heb zie ik je wel bij de april mama's

6. Lampie

Lampie Bekend lid

Sep 30, 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Hai mimi,

Ik weet niet of ik je gerust kan stellen maar probeer het toch :)

Ik heb zelf nooit een miskraam gehad dus ik weet niet hoe dat voelt, maar die pijn die jij beschrijft heb ik ook gehad vanaf de 4 weken en dat kwam telkens terug totdat ik ruim 6 weken was. Ben nu 31 weken en alles is tot nu toe goed :) Hopelijk mag het voor jou ook allemaal goed gaan. Heel veel succes!

7. Trees

Trees Niet meer actief

Mimi hoe gaat het nu?

Denk en hoop dat de pijn werd veroorzaakt door het toch gevoeliger zijn van je baarmoeder in combinatie met het oprekken en verder innestelen. Het klinkt mij in elk geval harstikke logisch in de oren ;) Ik duim voor een mooie echo!

8. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Dankjullie wel meiden.
    Ik ben wel gerustgesteld.
    Opzich gaat het goed nu. Vanmorgen kreeg ik het weer in mijn bed. Alleen denk ik nu wel dat het waarschijnlijk het grootste gedeelte mijn darmen zijn. Als de lucht eruit is is de meeste pijn weg.

Omdat ik mij vanmorgen ook misselijk voelde (eigenlijk de hele dag) denk ik dat het wel goed zit. Dit heb ik bij de vorige keren niet gehad alleen bij koffie.

9. Trees

Trees Niet meer actief

Fijn dat het goed gaat! Je darmen zijn gewoon aan een grote volksverhuizing bezig in je lichaam. Lijkt me een echt zwangerschapssymptoom en de misselijkheid is geweldig (naja je begrijpt wat ik bedoel hé ;) )

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Ik begrijp precies wat je bedoelt. Haha ik zei vandaag tegen mijn zusje dat ik zo blij was dat ik misselijk was. Zegt ze wacht tot je net als ik de volle 9 maanden het heb. Hihi

11. jojo8

jojo8 Actief lid

Jul 15, 2007
    445
    0
    0
    fijn dat t beter gaat mimi! en ja, ik kan me voorstellen dat je blij bent misselijk te zijn!

12. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Kwam vannacht erachter dat het toch niet echt mijn darmen zijn. Lucht komt er dan niet uit. Ik zal me wel te druk maken denk ik. Het vervelende vind ik wel dat als ik een hele pijnlijke pijnscheut krijgt dat het heel de tijd aan 1 kant is. aand e rechterkant. De ene keer trek het door tot naar mijn benen en even gek gezegt (mijn muts) en de andere keer tot aan mijn navel. Pffff zolang ik niet vloei neem ik het maar voor lief. Ik heb 20 augustus de echo dus ik kom de weken wel door hoor. Volgende week op vakantie. ben het eigenlijk nu al zat en wil nu op vakantie.

13. Trees

Trees Niet meer actief

Je bedoelt toch hopelijk niet vloeien :( ? Ik zit helemaal met je mee te leven hier. Ik kan me de angst zo goed voorstellen.

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Bedoelde zolang ik NIET vloei. Ik vergeet heel vaak woorden. sorrie

15. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    pff, wat een onzekere tijd Mimi...
    Ik had ook de eerste weken veel last van buikpijn, zat ook echt te 'waxhten' dat het mis zou gaan. Gelukkig was het paar weken later helemaal weg

16. Trees

Trees Niet meer actief

gelukkig mimi! En dingen vergeten, is ook een kwaaltje hé ;) Die pijn die jij beschrijft klinkt wel heel erg bandenpijn. Heb een keer gehoord dat veel vrouwen deze rechts voelen doordat de baarmoeder een bepaalde kant op gedraaid is.

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    @Maxje, Ik probeer er ook vanuit te gaan dat ik dat dan ook maar heb

@Trees,Ik probeer me er ook niet druk om te maken. Alleen na 3 miskramen is het soms best wel moeilijk.

Hoe gaat het verder met jou. Zit ik hier mijn beklag te doen terwijl bij jou je lichaam ook niet echt mee wil werken nu he. Deze week weer bloedprikken zie ik

18. Kikibo

Kikibo Actief lid

May 2, 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Wat een vreselijke spanning zeg.. :( 20 aug. duurt nog best lang zeg.. :(

Ik hoop dat je toch een fijne vakantie hebt.

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Ik had hem ook eerder kunnen krijgen. Is toch een beetje angst van mij hoor. De laatste keer liep ik een week achter en kreeg ik de echo met 7 weken achteraf 6 weken. Toen moest ik weer een hele week wachten. Ik had dan wel een week later pas positief getest. Nu komen wij zelf 15e terug en heb hem nog snel met 7,5 week. Terwijl ik het zelf eigenlijk met 8 weken wilde

20. Kikibo

Kikibo Actief lid

May 2, 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik snap het hoor.. Aan de ene kant zou ik heel snel een echo willen, mocht ik weer zwanger zijn, maar dan heb je eigenlijk nog geen zekerheid. Ik had een echo met 7 weken en toen klopte het hartje, maar 4 weken daarna bleek het vruchtje sinds die 7 weken niet meer gegroeid te zijn. Dus nu zou ik een echo willen met rond de 8 weken en dan liefst elke week tot de 12 weken. :oops: Zou ik de vk zover krijgen? :)

Waar ga je eigenlijk naartoe op vakantie?

Share This Page