hoi, ik ben nu al 3 weken overtijd.. en ik dacht dat dat kwam omdat ik pas 3 maanden van de pil af ben. Nu heb ik een aantal dagen terug ( 2 of 3 ) een paar druppels bloed gehad. echt heel weinig. Ik keek dus gelijk of ik ongi was maar nee hoor.. Nu stond ik vanmorgen op en was ik enorm misselijk.. maar niet misselijk genoeg om over te geven. Nu (smiddags) is het al weg.. Tegen mij hadden ze gezegd dat je ei misschien gewoon veel te laat was omdat mijn lichaam in de war is doordat ik de pil niet meer slik. En kan het dan zijn dat ik mijn ei gewoon 3 weken te laat heb gekregen en dat dat bloed een innestel bloeding is? Want als het het begin van mijn ongi was, had het nu toch wel oderhand moeten doorzetten. Trouwens toen ik die drrppels bloed had had ik daarna steken in mijn baarmoeder.. Vanacht had ik dit ook best wel erg.. die voelde ik heel goed.. Weet iemand misschien wat er is?
Heb je al wel een testje gedaan om te kijken hoe het ervoor staat...misschien ben je zwanger of heb je inderdaad een laat ei! Doe aan tempen of ovutesten?
ja ik dacht juist,, ik heb laat mijn ei gehad.. 2 weken geleden ofso. en dat ik een week later innestelbloeding heb gehad.. Zou dat kunnen.. Nu voel ik allerlei gerommel in mijn darmen. weet niet of dat er iets mee te maken heeft
ik zou zeggen koop een zwangerschapstest dan weet je het zeker want ik was nagestopt te zijn met de pil direct zwanger dus zou het bij jou ook best mogelijk kunnen zjn.